Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen CSS

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
css
Amerika-newbie

Even voorstellen CSS

Bericht door css »

Toevallig kom ik op dit forum terecht omdat ik mijn 17e vakantie naar de USA aan het plannen ben.
Als ik de forumberichten doorlees, voel ik in elke vezel dat ik niet in Nederland thuishoor, Ik wil al jaren emigreren naar USA, maar loop tegen teveel problemen aan, ik heb geen zin in al die immigratietoestanden en ik heb een leven met te veel verantwoording. Daarom gaan we elk jaar minimaal een maand naar de USA, Inmiddels hebben we alle staten en steden bezocht en soms wel 5x, we kunnen er geen genoeg van krijgen. Dit jaar ga ik natuurlijk weer, waarschijnlijk wordt het dit keer Las Vegas.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Even voorstellen CSS

Bericht door vana »

Hoi CSS

Welkom op het forum. Leuk om iemand met zoveel Amerika ervaring te mogen verwelkomen.
Tja, en als wonen in Amerika geen optie is, dan is het een mooi alternatief om er elk jaar je vakantie door te brengen.

Marjon
sjoerd
Amerika-ontdekker

Bericht door sjoerd »

welkom op het foruim Css :dance:

zozo toemaar al je 17e vakantie, super vet dt je ook al zoveel staten en steden hebt bezocht!
Zoals je hier misschien al gelezen hebt, zul je hier niet de enige zijn met een emigratiewens, je zult ook niet de enige zijn die tegen teveel problemen aanloopt om het door tezetten!

Veel leesplezier op het forum :D
Sjoerd
css
Amerika-newbie

Bericht door css »

Dank...ik heb al heel wat doorgelezen omdat ik ook weer voor dit jaar aan het plannen ben.

Inmiddels heb ik besloten om naar Las Vegas te vliegen en ook al geboekt.
Bij aankomst ga ik een dagje bijkomen in Hotel New Orleans, dat zag er mooi en nieuw (ik was vorig jaar toevallig ook in Las Vegas :D ).

Daarna gaan we 4 dagen in villa met zwembad zitten...het jaar wegzwemmen, http://www.perfectplaces.com/vacation-rentals/4598.htm, dan nog 4 dagen in Excalibur, leek me ook eens leuk (MGM/NYNY en travellodge op strip, heb ik al eens eerder gedaan, dus steeds wat anders.)

Dan gaat de vakantie pas echt beginnen, de laatste 3 weken volmaken, ik weet alleen nog niet precies waar naar toe, ik zit zelf te denken om weer eens naar New Mexico te gaan, dat is al wat jaartjes geleden dat ik daar geweest ben.

Ik ben ook aan het kijken of een camper een beetje leuk is, maar ik vind het allemaal wel aan de dure kant.
De auto doe ik via AA site die Dennis aanbeveelt..goeie prijzen.. Jeep grand cherokee voor 4 weken (en dan maar hopen dat de verhuurder ook pick-up heeft, want we ruilen de auto meestal direct in voor iets wat we leuk vinden, de auto is ook de lol van je vakantie), Prijs is €1150 (+tweede bestuurder)..De bezineprijzen zijn ook weer een beetje normaal, vorig betaalde we € 5 voor en gallon, zit nu weer rond de $2. Wij doen zo'n 10.000 km per vakantie dat tikt lekker aan.

wordt vervolgd.....
Ingmar
Amerikafan

Bericht door Ingmar »

He cs2,

Welkom op het forum, en ik kijk uit naar je verhalen. Heb zelf alleen nog maar New England gezien, maar ik woon er dan wel. :-)
Before "was", "was" was, "was" was "is".
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer