Ik ben Stefan en woon al vanaf mijn 19e in de Verenigde Staten waarvan bijna 8 jaar met een U.S paspoort. Ik woon samen met mijn vrouw en vijf kinderen (vier zoons en een dochter) in het prachtige Southern California, Rancho Santa Fe om precies te zijn. In 2007 heb ik mijn residency afgerond, in Nederland wordt dat dacht ik coschappen genoemd. Op dit moment ben ik praktiserend arts in San Diego. Mijn hobby's zijn surfen, baseball, triathlon lopen, mountainbiking, hiking, reizen, geschiedenis, religie, geneeskunde natuurlijk, vliegen (heb mijn Private Pilot License en Instrument Rating), zeilen (heb mijn vaarbewijs) en het belangrijkste natuurlijk mijn vijf kinderen!
Ik kwam op deze site om mensen te ontmoeten die ook in Amerika wonen en hen die er willen wonen natuurlijk te helpen met eventuele immigratieproblemen, maar bovenal natuurlijk ook de mensen van informatie voorzien om een prachtige reis in Amerika te kunnen maken!
Groeten,
Stefan
p.s Laat mijn vrouw maar niet horen dat ik me heb geregistreerd onder NY Yankees