Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NY Yankees stelt zich voor!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
NY Yankees
Amerika-newbie

NY Yankees stelt zich voor!

Bericht door NY Yankees »

Hoi allemaal!

Ik ben Stefan en woon al vanaf mijn 19e in de Verenigde Staten waarvan bijna 8 jaar met een U.S paspoort. Ik woon samen met mijn vrouw en vijf kinderen (vier zoons en een dochter) in het prachtige Southern California, Rancho Santa Fe om precies te zijn. In 2007 heb ik mijn residency afgerond, in Nederland wordt dat dacht ik coschappen genoemd. Op dit moment ben ik praktiserend arts in San Diego. Mijn hobby's zijn surfen, baseball, triathlon lopen, mountainbiking, hiking, reizen, geschiedenis, religie, geneeskunde natuurlijk, vliegen (heb mijn Private Pilot License en Instrument Rating), zeilen (heb mijn vaarbewijs) en het belangrijkste natuurlijk mijn vijf kinderen!

Ik kwam op deze site om mensen te ontmoeten die ook in Amerika wonen en hen die er willen wonen natuurlijk te helpen met eventuele immigratieproblemen, maar bovenal natuurlijk ook de mensen van informatie voorzien om een prachtige reis in Amerika te kunnen maken!

Groeten,

Stefan

p.s Laat mijn vrouw maar niet horen dat ik me heb geregistreerd onder NY Yankees :lol: Mijn vrouw is een grote fan van de San Diego Padres, maar helaas heben ze de Major League nog nooit gewonnen :lol:
SemJes
Amerika-expert

Re: NY Yankees stelt zich voor!

Bericht door SemJes »

Welkom Stefan! Leuk om een baseball fan hier erbij te hebben... minder leuk dat je een Yankee fan bent. Wij zijn namelijk twee grote Red Sox fans :mrgreen:
Anyway, heel veel plezier op het forum! Hoe ben je zo in de VS terecht gekomen?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Stefan,

:welcome: op het forum. Jij woont in een hele mooie omgeving. Ik vind San Diego een hele leuke stad.

Marjon
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Welkom hier :mrgreen: ! Lijkt ons inderdaad een prachtige omgeving; als we ooit nog richting de US gaan om daar te gaan wonen, zal het ergens tussen LA en San Diego worden (meer richting SD). Wat een prachtige omgeving en prima klimaat :wink: !

Genoeg hobby's, zo te zien. Moet een druk bestaan zijn :mrgreen: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
henkbiesheuvel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door henkbiesheuvel »

Yankees rule
en vliegen ook (wel een aantal uur 'stick' ervaring, maar lessen zijn hier gewoon te duur vooralsnog)

wij zitten wel op 1 lijn wat dat betreft haha

Welkom!

groeten
Henk
"misplaced New Yawkers"
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer