Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Maarten, Ellen, Joris en Thomas

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
mkalk
Amerika-newbie
Contacteer:

Even voorstellen: Maarten, Ellen, Joris en Thomas

Bericht door mkalk »

Graag wil ik jullie voorstellen aan mijn gezin bestaande uit Ellen en mijzelf en onze twee kinderen Joris en Thomas.
Ik heb mij aangemeld voor dit forum omdat wij in mei, juni en juli 3 maanden met een camper door het westen van de VS en Canada gaan trekken. Onze voorbereidingen en vanaf 3 mei onze belevenissen zijn te volgen op onze website: Reisverslag

Kort samengevat beginnen en eindigen we in San Francisco. Van daaruit gaan we eerst naar Yosemite en Sequoia en dan via Las Vegas naar de Grand Canyon en de vele parken in Utah. Vervolgens naar het noorden voor Grand Teton en Yellowstone en dan door naar de Canadian Rockies. Dan terug naar de kust voor een beetje uitblazen op Vancouver island. Van daaruit weer terug naar het zuiden om de laatste week in de buurt van San Francisco nog wat uit te blazen.
Het is nog een redelijk ambitieus programma, dus het kan best zijn dat we gedurende de reis nog aanpassingen maken. De eerste maand staat wel zo'n beetje vast, maar daarna houden we nog open. Het enige wat we daarna al wel hebben gepland is een bezoek aan mijn tante in Hilsboro (vlakbij Portland in Oregon) rond de 4 juli vieringen.

Ik ga met veel interesse jullie discussies volgen en hoop gedurende onze trip mijn eigen ervaringen met jullie te kunnen delen.

Over onze eigen VS ervaring kan ik nog vermelden dat zowel Ellen als ik enige tijd voor ons werk in de VS hebben gewoond. Dit was voornamelijk aan de oostkust (Virginia en New York), dus nu was het tijd voor de westkust :wink:

Groet, Maarten.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Maarten, Ellen, Joris en Thomas

Bericht door nieuwenoord »

Drie maanden, heerlijk! Ik ga jullie reisverslag in mijn favorieten zetten. Als camperfan ben ik heel benieuwd naar jullie reis.

Welkom hier!
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Wat heerlijk om 3 maanden te reizen! :welcome: op het forum!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
mootje
Amerikafan

Bericht door mootje »

Bah zeg, 3 maanden daar moet toch niets aan zijn, zo lang van huis :wink: :wink: :wink:

Wat gaaf zeg om z'n reis te maken en dan nog met het hele gezin...echt :dance: te gek!
Ook ik ga jullie volgen, een heel klein, piep klein gedeelte gaan we zelf ook bekijken, Portland enzo..... :roll:

Heel veel plezier met de voorpret en het verder uitzoeken en posten....

Gr. Monique
AfbeeldingAfbeelding

2006-Florida 2007- Florida -2008-Oregon/Washington-2010-New York.
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Welkom op het forum! :dance:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Afbeelding