Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
elsennout stellen zich eindelijk voor
elsennout stellen zich eindelijk voor
Hallo,
Wij (Els en Nout) kennen dit forum al bijna 2 jaar, en hebben hier voor onze eerste USA reis in 2006 heel veel nuttige info gevonden.
Voor ik het vergeet, dit is echt een geweldig forum!
Nu zijn wij aan't dromen van een 2de reis naar het zuidwesten. En weer volop aan't meelezen.
En aangezien we weer met een paar vragen zitten over onze reis, vonden we het wel normaal om ons hier eerst eens even voor te stellen.
Wij wonen in brussel, en zijn 26 en 30 jaar.
Wij (en dan vooral Els) zijn verslaafd geworden aan de VS tijdens onze eerste reis, wat eigenlijk gewoon een uit de hand gelopen familiebezoek was.
En nu zijn we dus volop onze 2de reis aan het plannen.
Groetjes
elsennout
Wij (Els en Nout) kennen dit forum al bijna 2 jaar, en hebben hier voor onze eerste USA reis in 2006 heel veel nuttige info gevonden.
Voor ik het vergeet, dit is echt een geweldig forum!
Nu zijn wij aan't dromen van een 2de reis naar het zuidwesten. En weer volop aan't meelezen.
En aangezien we weer met een paar vragen zitten over onze reis, vonden we het wel normaal om ons hier eerst eens even voor te stellen.
Wij wonen in brussel, en zijn 26 en 30 jaar.
Wij (en dan vooral Els) zijn verslaafd geworden aan de VS tijdens onze eerste reis, wat eigenlijk gewoon een uit de hand gelopen familiebezoek was.
En nu zijn we dus volop onze 2de reis aan het plannen.
Groetjes
elsennout
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: elsennout stellen zich eindelijk voor
Hoi Els en Nout,
Leuk dat jullie je even voorstellen.
Jullie hebben ook al het Amerika virus opgelopen begrijp ik. Veel plezier met de voorbereidingen van de 2e reis.
Marjon
Leuk dat jullie je even voorstellen.
Jullie hebben ook al het Amerika virus opgelopen begrijp ik. Veel plezier met de voorbereidingen van de 2e reis.
Marjon
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Els en Nout, fijn dat jullie je ook voorstellen!
Veel leesplezier nog op het forum. En als je hier al 2 jaar leest, dan zal je waarschijnlijk je weg al wel weten te vinden (alhoewel de nieuwe layout misschien even wat aanpassen is?).
Veel leesplezier nog op het forum. En als je hier al 2 jaar leest, dan zal je waarschijnlijk je weg al wel weten te vinden (alhoewel de nieuwe layout misschien even wat aanpassen is?).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON

Ook namens mij van harte welkom op het forum !
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6

Welkom op het forum Els en Nout!

Groetjes van Marloes