Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
marjaenad: even voorstellen
marjaenad: even voorstellen
Hallo bij deze wil ik ons even voorstellen; Ad 53 gehuwd met Marja 48 en ouders van 3 zonen Mark 26, Nick 23 en Koen 18.
We gaan in audustus 3 weken naar west amerika. de gouden driehoek bezoeken en tevens een familie bezoek gaan brengen aan onze tante, neef en nicht die in Durham CA wonen. Marja is er als eens geweest en Mark is voor zijn werk naar arizona geweest. We hebben veel zin om de trip te ondernemen. Alvast bedankt voor de vele tips die ik vast nog nodig zal hebben. Groetjes Marja.
We gaan in audustus 3 weken naar west amerika. de gouden driehoek bezoeken en tevens een familie bezoek gaan brengen aan onze tante, neef en nicht die in Durham CA wonen. Marja is er als eens geweest en Mark is voor zijn werk naar arizona geweest. We hebben veel zin om de trip te ondernemen. Alvast bedankt voor de vele tips die ik vast nog nodig zal hebben. Groetjes Marja.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: even voorstellen
Hoi Marja en Familie.
Welkom op het forum. Jullie gaan vast een heerlijke tijd krijgen in de VS.
Marjon
Welkom op het forum. Jullie gaan vast een heerlijke tijd krijgen in de VS.
Marjon
Re: marjaenad: even voorstellen
op het forum van AllesAmerika, en leuk dat je er bij bent :dance:Re: marjaenad: even voorstellen
Hoi,
Ook namens mij: welkom hier!
Ook namens mij: welkom hier!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die tante, neef en nicht heten toevallig geen Langerwerf toch he? Zou heel toevallig zijn, maar de Langerwerfs in Durham zijn oude bekenden van mijn ouders. Ik heb in 1983 met mijn ouders bij hen gelogeerd en in 2002 ben ik met mijn gezin nog een dag bij hen op bezoek geweest.tevens een familie bezoek gaan brengen aan onze tante, neef en nicht die in Durham CA
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Welkom op het forum en succes met de voorbereidingen 
Groetjes, Jolanda
Groetjes, Jolanda
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Welkom op het forum, Marja en Ad!
Groetjes van Marloes
Hoi Marja en Ad,
Ook namens mij van harte welkom op het forum !
Ook namens mij van harte welkom op het forum !
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
op het forum!En ik ben nu toch wel benieuwd of de Langerwerfs die Monique noemt inderdaad de familie van Marja en Ad is...
Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog