Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen: rednas

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
rednas
Amerika-newbie

Voorstellen: rednas

Bericht door rednas »

Ik heb me vorige week aangemeld nadat ik het een en ander doorgelezen heb op deze leuke informatieve site.

Ik ben 32 jaar, man van m'n vrouw :) en vader van twee kinderen, een jongen van 3 en een meisje van 2. Ik werk bij een internationaal internetbedrijf als systeembeheerder. We wonen bijna drie jaar in Noord Drenthe.

Ik ben in 2000 voor het eerst in de states geweest bij m'n zusje op visite die au-pair was bij een gezin in Florida. Ik probeerde een werkgever te vinden die ook als sponsor wilde optreden bij een visum aanvraag, maar helaas. We hebben toen samen een auto gehuurd en zijn via Dallas naar LA gereden waar ik bij kennissen onderdak kon vinden. Na een maand solliciteren ben ik aangenomen bij een internetbedrijfje die mij ook wel wilde sponsoren.
Echter, na een half jaar had ik het wel weer gezien en ben ik weer vertrokken naar NL.

De tweede keer naar de states ben ik met m'n vrouw en twee kinderen voor mijn werk drie weken naar Oregon toegegaan en dat is ons prima bevallen.
Ik krijg nu misschien een kans om voor mijn werk een nieuw filiaal op te zetten in South Carolina en we denken erover om na een proefperiode permanent te blijven.

gr. Sander
To SC or not to SC.....
Eagle
Amerikafan

Bericht door Eagle »

Afbeelding op het forum van AA rednas
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Hoi Sander,

Ook namens mij van harte welkom op het forum !
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Afbeelding op het forum!

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer