Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

carola, al een tijdje niet happy terug uit pennsylvania

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Gesloten
carola
Amerika-newbie

carola, al een tijdje niet happy terug uit pennsylvania

Bericht door carola »

hoi hier en daar ik heb een lange relatie gehad met een amerikaan en we hebben samen een dochter gekregen. 3 maanden geleden heb ik hem terug gestuurd, nadat hij mij belogen, begrogen en wat al zo meer heeft. Nadat hij ook nog ging dreigen dat hij onze dochter van 5 wilde meenemen heb ik hem op het vliegtuig gezet. Zijn verleden gaat gepaard met allerlei wazigheden, onjuiste data, halve waarheden etc.
Nu weet ik dat hij een aanklacht tegen hem heeft lopen wegens assault.
Nu vertelt zijn broer mij gisteren er ook rape in het verhaal zit. |Tijdens onze relatie. Dan wordt het plaatje wellicht heel anders. Hoe kom ik achter dat dit echt waar is.

Waar kan ik kijken, wie kan ik inschakelen om mijn dochter te beschermen. Waar kan ik inzage hebben in criminal records. Hoe kan ik hem als prive persoon screenen of als ik naar de politie in mijn dorp in Belgie ga kunnen zij het dan ook?

Het kan gebeurd zijn in de staten Pennsylvania of New York.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

* Note mod

Het is niet toegestaan een zelfde bericht in meerdere topics te posten.
Deze gaat op slot, men kan antwoorden in het off-topic topic.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer