Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tom stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
T0M
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Tom stelt zich voor

Bericht door T0M »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Tom en ben net terug van een reis van 2 maanden door de States. Ik ben nu helemaal gek van de VS en heb alweer genoeg ideeën voor een volgende reis...
Waar we allemaal geweest zijn is eigenlijk teveel om op te noemen. Om een korte samenvatting te geven: we zijn gestart in Philly, vandaar een grote ronde door het Noordoosten via o.a. Washington, Niagara Falls, Boston en New York.

Daarna zijn we naar het Westen gegaan met als startpunt San Francisco. We hebben eerst de kustroute gedaan, daarna LA, Disney, Joshua Tree, Grand Canyon, Monument Valley, Mesa Verde, Rocky Mountains, Mount Rushmore, Yellowstone, Arches, Bryce, Zion, Las Vegas, Death Valley, Sequoia & Kings Canyon, Yosemite en ten slotte terug naar San Francisco.

Groeten, Tom
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Hallo Tom,

:welcome: op het forum!

Zo te lezen heb je een prachtige reis gemaakt! Tja, en nu ben je besmet met het Amerikavirus. Dat is te verwachten :wink:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
dutchamerican82
Amerika-ontdekker

Bericht door dutchamerican82 »

hoi Tom

die eerste gedeelte van je reis heb ik ook gedaan,
voor mij staat de westkust nog hoog in de planning.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer