Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Knibble

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Knibble
Amerika-ontdekker

Even voorstellen: Knibble

Bericht door Knibble »

Hi allemaal,
Ik ga begin oktober mijn vriend achterna, naar California om voor 18 maanden te wonen en te werken. Mijn vriend woont en werkt er al 8 mnd inmiddels. Terwijl hij daar dus al zit ben ik heeel erg druk met alle voorbereidingen van visum tot het verschepen van een deel van de inboedel. Ik heb al heel veel info kunnen lezen op het forum, onwijs handig! 29 augustus ga ik naar A'dam voor mijn visa aanvraag, Ik hoop maar dat het goed gaat!! Ik ben zo bang dat ik iets vergeet... Moet ik bv echt bankstatements meenemen? Birthcertificate? Ik heb me aangemeld voor een J1 visum, via een sponsor programme (AIPT) en daar hebben ze dit soort dingen niet vermeld... Ik speur wel even verder op het forum :wink: Mensen die ook binnenkort naar California vertrekken of er misschien al zitten; het lijkt me heel erg leuk om met jullie in contact te komen zodat we ervaringen kunnen uitwisselen en wie weet een bakkie kunnen gaan doen! Ik ga in Camarillo wonen, dat ligt een uur ten n-w van LA. Ik hoor jullie graag.
Groetjes Christel
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer