Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
jos58: even voorstellen
jos58: even voorstellen
Ik ben Jos 58 getrouwd met Paula 58, hoe origineel maar het is nu eenmaal zo. Ik ga proberen achter zaken te komen die Paula heeft laten liggen en dat kon nog wel eens een zware klus worden. Gewoon Jos is eigenlijk ook goed en ik ben dus echt 58 .Op vrijdag 13 july gaat het gebeuren, op naar Californie en ik hoop dan voldoende te zijn voorbereid
op de grote trip.Het wordt de tweede keer USA en heb al een klein beetje ervaring opgedaan.
groeten Jos
op de grote trip.Het wordt de tweede keer USA en heb al een klein beetje ervaring opgedaan.
groeten Jos
Re: jos58: even voorstellen
Dat is even schrikkenjos58 schreef: Ik ga proberen achter zaken te komen die Paula heeft laten liggen

@lelie
Zo'n opmerking geeft me echt kippenvelDus jij bent de man van "onze" Paula58?

Nou veel plezier hier dan maar.

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
welkom jos ook hier , vroeg mij af waarom jij je nooit hebt aangemeld op het florida forum hahaha.
Daar had ik je ook wel willen zien spreken maar dat deed je stiekem wel via de naam van paula hihi.
oeps of had ik dat niet mogen zeggen hahaha.
Het schiet echt op he stolkjes en het is jullie ook echt gegund, wij gaan ook al bijna weer en zijn net terug uit vegas maar de 24 ste vliegen we weer naar florida he!
Igg hoop ik dat ze je daar niet kwijt raken ...en anders spreek even een punt af met de vrouwen haha.
die zijn vliegens vlug he dus hou ze in de gaten
gr marisca
Daar had ik je ook wel willen zien spreken maar dat deed je stiekem wel via de naam van paula hihi.
oeps of had ik dat niet mogen zeggen hahaha.
Het schiet echt op he stolkjes en het is jullie ook echt gegund, wij gaan ook al bijna weer en zijn net terug uit vegas maar de 24 ste vliegen we weer naar florida he!
Igg hoop ik dat ze je daar niet kwijt raken ...en anders spreek even een punt af met de vrouwen haha.
die zijn vliegens vlug he dus hou ze in de gaten

gr marisca
Voor de 11 de keer naar Amerika 

Hallo jos !
Welkom op dit forum ! Ik post hier niet zo veel, maar ik lees wel alles ! (zover ik er aan toe kom)
Maar je hebt groot gelijk hoor dat je zelf even kijkt ! Die "ervaren" vrouwen kijken maar naar een ding : waar is de mall !
Nee lees jij dan maar de nuttige informatie.
(geef paula een kus van me wil je ?)
Maar je hebt groot gelijk hoor dat je zelf even kijkt ! Die "ervaren" vrouwen kijken maar naar een ding : waar is de mall !
Nee lees jij dan maar de nuttige informatie.
(geef paula een kus van me wil je ?)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Toch leuk, al die mannen, die toch maar eens komen kijken, waar hun vrouwen uithangen
. Helaas (of misschien gelukkig maar) is het Nederlands van de mijne wel goed, maar niet goed genoeg om mee te schrijven
. Welkom, Jos!

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer: