Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
krisje1972
Amerika-newbie

Nieuw!

Bericht door krisje1972 »

Goedemiddag iedereen! Mezelf toch even voorstellen ... Mijn naam is Kristel. Een jaar of tien geleden ben ik eens een weekje in Vegas geweest daarna enkel vakantiebestemmingen dichtbij gedaan. Dit jaar ben ik samen met mijn vriend 3 weken naar de USA geweest. Zalig. We zijn nu een weekje terug en zijn al volop aan het plannen voor volgend jaar.
Nu hebben we NY, Catskill, Washington, Las Vegas, Sequoia, Yosemite, highway 1, Monteray en San Fransisco gedaan. in 2016 zouden we graag Vegas combineren met het zuiden (Louisiana) en eventueel yellowstone. Eerste vage plannen.
De prijzen van een vlucht naar Memphis zijn wel heel hoog. Ik hoop hier op de site goede tips te vinden wat betreft vluchten.
deHollander
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Nieuw!

Bericht door deHollander »

Een vlucht met 1e overnachting Las Vegas bij Expedia is altijd heel goedkoop.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Vergeet in Sequioa de Cathedral Cave niet.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Las vegas met Louisiana, Yellowstone en ook nog Memphis, Tennessee aandoen. Hoeveel tijd heb je?
krisje1972
Amerika-newbie

Bericht door krisje1972 »

We zouden dik drie weken gaan Paul.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer