Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Willy stelt zich voor.

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
willy usa 71
Amerika-ontdekker

Willy stelt zich voor.

Bericht door willy usa 71 »

Hallo Allemaal,
Ik ben Willy, uit het limburgse land, ik ben sinds vandaag nieuw op het forum, mijn interesse voor The States is enorm te noemen, ben inmiddels in 9 staten geweest. Ik hou me sinds mijn veertiende bezig met The States, met name de geschiedenis van het land ben erg veel bezig met de politieke geschiedenis, en de 44 presidenten, eigenlijk zijn het inclusief Obama 43 presidenten ken ik allemaal, dat geldt ook voor de vp, s, ik ben nu bijna 43, dus 29 jaar ben ik bezig met dit awsome country,
volgend jaa ga ik richting California, Utah, Nevada, en Arizona, om meer te zien en meer kennis op te doen.Ben op zoek naar andere Amerikaliefhebbers, vandaar dat ik me heb aangemeld.
Gr Willy een Amerikanist uit het zuiden des lands.

Note mod (Aricon): bericht afgesplitst en eigen topic geopend.
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Re: Willy stelt zich voor.

Bericht door Lilo »

Hallo Willy,

Welkom op het forum. Hier zitten inderdaad Amerikaliefhebbers genoeg. Veel plezier met de voorbereidingen.

Groetjes,
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Welkom op dit forum Willy! Leuk dat we een kenner van de amerikaanse geschiedenis erbij hebben. Ik hou me aanbevolen voor leuke weetjes en "juicy details".
willy usa 71
Amerika-ontdekker

Hallo Felicitas,

In the United States History zijn er genoeg juicy details bijvoorbeeld president Jefferson, die had een relatie met een slavin, dat geldt ook voor VP RMJohnson vp onder M Van Buren 1837 1841. Groetjes Willy USA 71
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Bij 'juicy details' moet je altijd iets voorzichtiger zijn.

Sally Hemings was only a minor figure in Thomas Jefferson's life and that it is very unlikely he fathered any of her children.
Jefferson's younger brother Randolph (1755-1815) was more likely the father of at least some of Sally Hemings's children.
willy usa 71
Amerika-ontdekker

Hallo,
Sally Hemings had waarschijnlijk 6 kinderen met T Jefferson. Gr Willy
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer