Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even Voorstellen Pardede

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Pardede
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Even Voorstellen Pardede

Bericht door Pardede »

Hallo iedereen,

Ik en mijn partner zijn van plan om 3 weken met een Camper door west Canada te trekken We willen starten en eindigen in Calgary. Het is voor ons de eerste keer om met een camper op vakantie te gaan. We kijken er dan ook enorm naar uit en zijn al volop bezig met van alles uit te zoeken om een goede reisplanning te maken. Dit forum iseen enorme hulp, en we horen graag tips adviezen en goede raad van anderen die hetzelfde hebben gedaan en/of willen doen. :thumbup:

Pardede
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Even Voorstellen Pardede

Bericht door Mrvanilla »

Hallo en welkom, leuk dat je je hebt aangemeld. Ik zou ook nog eens graag naar Canada gaan, maar we ontdekken voorlopig nog even het land eronder. Blijven jullie tijdens de rondreis alleen in Canada of ook van plan de grens over te steken? Alvast veel plezier met voorbereiden!
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer