Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: mvt35

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
mvt35
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Even voorstellen: mvt35

Bericht door mvt35 »

Hallo allemaal,
Ik wil me even voorstellen op dit forum, ik ben al een tijdje lid en bekijk met veel plezier de berichten waar ik veel informatie uit haal. Wij zijn inmiddels 4x naar Amerika geweest, naar de Westcoast van Seattle naar San Diego, New York, een rondje Florida- New Orleans- Memphis- Big Smokey Mountains- Charleston- Savannah- Florida, en een rondreis door Texas.
Wij willen graag in december naar de VS, en ik zou graag wat van jullie wijsheid gebruik maken!
Ik hoop dat jullie misschien tips hebben om in die kerst periode een trip te maken waar we nog niet geweest zijn, en waar het niet te koud is. We houden van (dus niet te grote steden) in combi met national parks en mooie natuur. (dus niet alleen maar national parcs! :) Ik kan erg genieten van de american way of life: naar de drive-in bios gaan, lekker eten ontdekken wat een plaatselijk specialiteit is, dancehalls bezoeken etc.
Ik ben toch nog een beetje nieuw hier merk ik doordat ik niet zo goed weet hoe het hoort, ik zit net te denken dat ik hier misschien een nieuwe topic van kan maken?!
Anyway, alvast dank!
Groetjes marjolein
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Even voorstellen: mvt35

Bericht door sharon-vb »

Welkom op het forum Marjolein.

Het handigste is inderdaad wanneer je hier een apart topic voor start, dan zal je het snelst antwoord krijgen op jouw vragen.
Veel plezier op het forum.

Groetjes Sharon.
mvt35
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Even voorstellen: mvt35

Bericht door mvt35 »

Dat ga ik doen!
Dank je wel!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer