Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Opnieuw voorstellen: Lena
- Lena
- Amerika-ontdekker
Opnieuw voorstellen: Lena
Hallo allemaal,
Ik lees al een aantal jaar mee op het forum en heb incidenteel ook gereageerd op posts. Ik ben in 2007 en 2008 in de VS geweest om op summercamp te werken en te reizen. Deze zomer ga ik terug en nu met mijn vriend. We gaan een rondje Chicago doen. Daarom zal ik nu weer vaker op het forum te vinden zijn.
We kijken er nu al naar uit!!
Groetjes, Lena.
Ps. Als er iemand wat wil weten over het werken op summercamp, dan hoor ik het graag!
Ik lees al een aantal jaar mee op het forum en heb incidenteel ook gereageerd op posts. Ik ben in 2007 en 2008 in de VS geweest om op summercamp te werken en te reizen. Deze zomer ga ik terug en nu met mijn vriend. We gaan een rondje Chicago doen. Daarom zal ik nu weer vaker op het forum te vinden zijn.
We kijken er nu al naar uit!!
Groetjes, Lena.
Ps. Als er iemand wat wil weten over het werken op summercamp, dan hoor ik het graag!
A time and place for wonder
Re: Opnieuw voorstellen: Lena
Hoi Lena,
Welkom terug en veel plezier met jullie voorbereidingen!
Welkom terug en veel plezier met jullie voorbereidingen!
Groetjes,
Daniel
Daniel