Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: Jvdkusa
Even voorstellen: Jvdkusa
Beste mensen!
Ik stel mij even kort voor:
Mijn naam is Jeroen en ik ga aan het eind van 2014 voor het eerst richting Amerika om vervolgens de jaarwisseling daar mee te maken en begin 2015 weer terug te keren.
Ik ben al dol op Amerika zonder er ooit geweest te zijn. Ben een enorme sportliefhebber en volg de NFL en NBA op de voet. Zo schrijf/ werk ik ook voor een magazine over Amerikaanse sporten.
Mijn plan is om vanaf eind november een rondreis te maken door Florida. Vervolgens naar New York om in deze stad kerst en oud & nieuw te vieren.
Dit forum staat bomvol met handige tips en mooie verhalen! Keep up the good work! Ik hoop ook mijn steentje bij te kunnen dragen op den duur...
Groetjes
Ik stel mij even kort voor:
Mijn naam is Jeroen en ik ga aan het eind van 2014 voor het eerst richting Amerika om vervolgens de jaarwisseling daar mee te maken en begin 2015 weer terug te keren.
Ik ben al dol op Amerika zonder er ooit geweest te zijn. Ben een enorme sportliefhebber en volg de NFL en NBA op de voet. Zo schrijf/ werk ik ook voor een magazine over Amerikaanse sporten.
Mijn plan is om vanaf eind november een rondreis te maken door Florida. Vervolgens naar New York om in deze stad kerst en oud & nieuw te vieren.
Dit forum staat bomvol met handige tips en mooie verhalen! Keep up the good work! Ik hoop ook mijn steentje bij te kunnen dragen op den duur...
Groetjes
Re: Voorstellen
Welkom! Je staat hier niet alleen in je liefde voor de VS. Ga je ook een sportwedstrijd bezoeken als je daar bent? Ik ben zelf twee maal naar een NBA wedstrijd geweest (enorme basketballfan) en dat was echt enorm genieten.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Dat ga ik zeker doen! Ben fan van Miami Heat dus ik vermaak mij dan prima in Miami. Ook ben ik gek van de NFL! Naast de verschillende sporten op zich, vind ik de sportcultuur in Amerika in het algemeen ook erg mooi!
Van welk NBA team ben jij fan?
Groetjes,
Jeroen
Van welk NBA team ben jij fan?
Groetjes,
Jeroen
Nou ik ben niet echt fan van een team ofzo moet ik zeggen. Ik ben zowel naar Miami Heat als New York Knicks geweest en dat waren hele belevenissen. Vooral Madison Square Garden, wat toch iets heiligs is. En hoe sport daar beleefd wordt: wow.
Op dit moment heb ik een zwak voor de Clippers (al geniet ik ook echt wel van de stunts van Lebron en D-Wade). Vorig jaar was ik in september in LA en dit jaar zijn we daar weer in september. Helaas is er dan geen basketball (seizoen begint pas rond oktober). Denk dat we nu een Dodger wedstrijd proberen te bezoeken. Of wellicht het nieuwe NFL team van Los Angeles: LA Kiss.
Op dit moment heb ik een zwak voor de Clippers (al geniet ik ook echt wel van de stunts van Lebron en D-Wade). Vorig jaar was ik in september in LA en dit jaar zijn we daar weer in september. Helaas is er dan geen basketball (seizoen begint pas rond oktober). Denk dat we nu een Dodger wedstrijd proberen te bezoeken. Of wellicht het nieuwe NFL team van Los Angeles: LA Kiss.
Groetjes,
Daniel
Daniel