Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw op dit forum: ariedekreij

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
ariedekreij
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Nieuw op dit forum: ariedekreij

Bericht door ariedekreij »

Hoi, ik ben nieuw op dit forum. Ik doe niet aan nicknames, dus ik heet gewoon arie de kreij. Mijn vrouw en ik zijn een keer of 6 in Amerika geweest, in 2009 een half jaar met onze eigen kampeerwagen, we hebben daarna er nogeens een geleend en ook weleens een gehuurd. Onze zoon heeft er een paar jaar gewoond en die bezochten we ook regelmatig.
We zijn voorzichtig aan het kijken om er volgend jaar weer een poos te reizen en in de prille voorbereidingen kwam ik dit forum tegen. Ik hoop er veel informatie van te krijgen en waar ik kan ook te geven.
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Nieuw op dit forum: ariedekreij

Bericht door Aricon »

Hallo Arie,
Welkom op het forum. Leuk om iemand te verwelkomen die al heel wat ervaring heeft met reizen in Amerika. Ik hoop dat je hier wat wilt delen, want er zijn veel mensen die een (eerste) camperreis aan het plannen zijn.
En, wie weet, vind je hier nog tips en informatie voor jullie volgende reis.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer