Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorstellen Kaatje1965
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Voorstellen Kaatje1965
Hallo allemaal,
mijn naam is Kaatje en mijn man en ik gaan deze zomer weer naar The States! De laatste keer waren we er toen Obama president werd, we zaten in Washington en hebben toen een black Obama-party mee mogen maken als enige 2 blanken. Dit was denk ik wel de meest bijzondere ervaring in de 6 reizen welke we naar The USA hebben gemaakt.
Komende zomer gaan we dus weer, we hebben er erg veel zin in!
Groetjes Kaatje
mijn naam is Kaatje en mijn man en ik gaan deze zomer weer naar The States! De laatste keer waren we er toen Obama president werd, we zaten in Washington en hebben toen een black Obama-party mee mogen maken als enige 2 blanken. Dit was denk ik wel de meest bijzondere ervaring in de 6 reizen welke we naar The USA hebben gemaakt.
Komende zomer gaan we dus weer, we hebben er erg veel zin in!
Groetjes Kaatje
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Voorstellen Kaatje1965
Hallo Kaatje, welkom op het AA-forum.
Jullie hebben zo te horen al mooie reizen gemaakt.
Waar gaat de reis volgend jaar naar toe?
Edit: ik zie dat je je reis al gepost hebt.
Jullie hebben zo te horen al mooie reizen gemaakt.

Edit: ik zie dat je je reis al gepost hebt.