Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ilse vanuit NY!!!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
ilse
Amerika-newbie

Ilse vanuit NY!!!

Bericht door ilse »

Hai allemaal,

Sorry dat ik mij niet eerder heb voorgesteld op het forum. Ik had namelijk al wat gevraagd over een nieuw H1B visum. dat is ondertussen allemaal uitgezocht en dat brengt een hoop rust met zich mee.

Ik ben Ilse, 23 jaar en momenteel in NY voor modellenwerk.
NY zal in januari mijn base worden en blijf hier dan ook zolang het goed gaat.
In de derde week van november kom ik lekker even naar huis. Dan kan ik lekker met de feestdagen thuis bij mn familie zijn.

Als je een beetje op de hoogte wilt blijven neem dan is een kijkje op mijn weblog

http://www.illiepillie.web-log.nl

Ok, ik geef toe... Ik hou van het uitgaansleven!!!
Vooral hier in NY is dat helemaal top.

Hoop dat jullie een kijkje komen nemen op mijn weblog!

Groeten vanuit The Big Apple!

Ilse.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Hoi Ilse, leuk dat je je weblog hebt gepost. Ik had je weblog al gezien natuurlijk. En wat ik als reactie op jouw leuke uitgebreide PB'tje al had geschreven; hebben we volgens mij nog niet eerder een model hier op het forum gehad .. Heel leuk om vanuit die invalshoek te horen hoe het leven bevalt in Amerika.

Welkom : ))
Sandy
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ilse, ik heb je blog ook opgenomen in het lijstje van 'Bloggers in Amerika' (een sticky op het Emigratie deel van dit forum).
Welkom!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer