Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Marco stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
mschellings
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Marco stelt zich voor

Bericht door mschellings »

Omdat onze kids weer wat groter worden willen we ook weer eens wat verder weg, onze jongste is tegen de tijd dat we gaan (zomer 2014) 4.

Heel globaal is het plan om naar de oostkust te gaan, 4 a 5 weken. In eerste instantie was het idee om 5-6 plekken aan te doen en van daaruit te verkennen maar het lijkt me leuker voor de kids om met een camper naar campings te gaan.

Begin en eindpunt liggen nog niet vast, maar focust nu op Boston -> Atlanta, maar eindpunt Miami lijkt me ook wel wat.

We hebben al ruim ervaring met reizen, een keer of 4 Amerika samen en nog wat keren alleen. Met onze dochter hebben we, toen ze 3 1/2 was, 5 weken Australie met camper en 3 Maleisie met auto bezocht.

Voor meer over onze reizen heb ik een blog bijgehouden op http://www.tastyweb.nl/blog.

Waar ik vooral naar op zoek ben op dit forum zijn de ervaringen van anderen over wat te bezoeken maar ook waar ik het beste een camper kan huren voor een goede prijs. Hiervoor zal ik de vragen stellen in de juiste topics.

Groeten,
Marco
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Marco stelt zich voor

Bericht door Aricon »

Hallo Marco, welkom op het forum.
Reizen met een camper door Amerika is superleuk. Ik heb het zelf 3 keer gedaan, waarvan 1 keer in het Noordoosten.

Voor tips over reizen met kinderen heb je misschien iets aan dit topic.
mschellings
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Marco stelt zich voor

Bericht door mschellings »

Bedankt, leuk!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer