Informatie genoeg hier, betreft de andere kant van het Grote Water, heb ik al gezien!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuw op het forum: RKruk
Nieuw op het forum: RKruk
Hallo, mijn naam is Linda en terwijl ik op zoek was naar informatie betreft de Bella Coola Highway stuitte ik op dit forum. Lijkt me leuk om hier een beetje rond te struinen en iedeeën op te doen!
Informatie genoeg hier, betreft de andere kant van het Grote Water, heb ik al gezien!
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Nieuw op het forum
Welkom op het forum, Linda!
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Nieuw op het forum: RKruk
Hallo Linda, welkom op het forum? Waarom was je op zoek naar info over de Bella Coola Highway. Ben je een vakantie naar Canada aan het voorbereiden?
Je vindt hier niet alleen veel informatie, als je vragen hebt, kun je ze altijd stellen. Er is vrijwel altijd iemand die een antwoord heeft.
Je vindt hier niet alleen veel informatie, als je vragen hebt, kun je ze altijd stellen. Er is vrijwel altijd iemand die een antwoord heeft.