Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwe member: Voyage

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Voyage
Amerika-ontdekker

Nieuwe member: Voyage

Bericht door Voyage »

Goededag allemaal,

Ik ben John, 23 jaar en woonachtig in Dordrecht.
Zoals vele andere voor mij ben ik al enige tijd actief volger van dit forum. En om serieus mee te gaan doen heb ik mijzelf dus ook maar aangemeld !
Ik ben zelf 4 jaar geleden al een maand in Florida geweest en vertrek in juni 2007 voor 3 weken naar Californie/Nevada samen met een vriend.
Voorlopig zullen mijn posts zich dan ook voornamelijk gaan richten op het Zuidwest gedeelte van de VS 8)
En aangezien vele leden niet te beroerd zijn om een handje te helpen bij het samenstellen van een mooie route zal ik ook nog wel eens om hulp en/of tips vragen :oops:

Tot horens !

Groetjes,
John
Matthew
Amerika-newbie

Bericht door Matthew »

Hoi John,

Ik kwam je introductie net tegen en ben ook af en toe op dit forum. Voornamelijk lees ik de reacties, maar omdat we een overeenkomst hebben - dacht ik: ' Ik zal eens reageren' !

Ik kom namelijk ook uit Dordrecht en ben sinds 2004 woonachtig in Norman, Oklahoma. Het hele verhaal hoe en waarom, heb ik eens vermeld in het forum onderdeel: 'algemeen - hoe ben je in Amerika terecht gekomen?'

Veel plezier op dit forum en je reis(reizen) naar de V.S. en als ik je kan helpen met beantwoorden van je vragen, dan hoor ik het wel.

Groeten,

Matthew Tanghe
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom, John.
Zo'n reisplannen maken, dat vind ik altijd heel erg fijn. Zelf ben ik nog maar 1 keer in Amerika geweest (3 maanden), maar mijn man komt er dikwijls voor zijn werk.
Om je wat opzoekwerk te besparen: dit is het verhaal van je voormalige dorpsgenoot:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... ght=#66520
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

:welcome: op het forum, John.

En veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis in 2007.
Stel gerust al je vragen.

Groetjes van Marloes
Voyage
Amerika-ontdekker

Bericht door Voyage »

ja bedankt allemaal :D

voorbereidingen lopen wel aardig mede door dit forum en een collega die 10 jaar in californie heeft gewoont
zodra de planning rond is zal ik hem hier posten en kan er van jullie kant nog een reactie op komen

@ Matthew, zie PB
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer