Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hallo, hier Posthumus

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Posthumus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Hallo, hier Posthumus

Bericht door Posthumus »

Beste forumleden,

Ik ben al even actief op dit forum maar ik besefte dat ik ons nog niet heb voorgesteld. Dat moet dan snel veranderen.
Wij zijn een familie uit Hilversum. Dit jaar gaan wij voor het eerst naar Amerika omdat we graag nog een mooie reis willen maken met het hele gezin voordat onze oudste zoon gaat uitvliegen.

In het verleden hebben we wel reizen gemaakt naar bv Thailand, maar dat waren georganiseerde rondreizen. Dit jaar moeten we alles zelf plannen. Het is heel leuk om al zo lang van te voren bezig te zijn met de reis die we gaan maken. Maar omdat het voor ons nog onbekend gebied is, hebben we wel heel veel aan dit forum. Ontelbare reisverslagen hebben we gelezen, veel tips gekregen en af en toe een andere richting op verwezen. Heel erg nuttig dus voor ons leken, waarvoor we jullie hartelijk bedanken.

Nu maar hopen dat de reis net zo geweldig en onvergetelijk wordt als we er nu van verwachten.

Tot ziens op dit forum!

Hartelijke groet,

Posthumus
kendor
Amerikakenner

Re: Hallo, hier Posthumus

Bericht door kendor »

Gaat helemaal goed komen! Have fun :thumbup:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Hallo, hier Posthumus

Bericht door markro »

Welkom op het forum. Jullie gaan een mooie reis maken, die zowel bij jullie als ouders, als op de kinderen veel indruk zal maken. Succes met de voorbereidingen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer