Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dvanwijkfotografie: Nieuw lid
-
dvanwijkfotografie
- Amerika-newbie
Dvanwijkfotografie: Nieuw lid
Goedemiddag Iedereen op dit mooie forum!
Mijn naam is Dennis van Wijk 28 jaar reisfotograaf en levensgenieter.
Ik ben veel onderweg de wereld over om zoveel mogelijk te zien en te beleven.
Hierbij is mijn camera mijn beste vriend, veel foto's verkoop ik aan websites en magazines.
Al een tijd volg ik dit forum maar nooit aangemeld, bij deze heb ik dit dan toch eindelijk gedaan!
Ik ga dit jaar 15 juni voor het eerst naar the States en heb er nu al ontzettend veel zin in!!!
Ik hoop dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan dit forum en veel tips kan krijgen en geven.
Groetjes Dennis van WIjk
Mijn naam is Dennis van Wijk 28 jaar reisfotograaf en levensgenieter.
Ik ben veel onderweg de wereld over om zoveel mogelijk te zien en te beleven.
Hierbij is mijn camera mijn beste vriend, veel foto's verkoop ik aan websites en magazines.
Al een tijd volg ik dit forum maar nooit aangemeld, bij deze heb ik dit dan toch eindelijk gedaan!
Ik ga dit jaar 15 juni voor het eerst naar the States en heb er nu al ontzettend veel zin in!!!
Ik hoop dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan dit forum en veel tips kan krijgen en geven.
Groetjes Dennis van WIjk
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Dvanwijkfotografie: Nieuw lid
Hallo Dennis,
Welkom op het forum.
Veel plezier gewenst met de voorbereiding van je reis!
Welkom op het forum.
Veel plezier gewenst met de voorbereiding van je reis!