Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw forumlid, dus stel ik mezelf even voor: triol13

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
triol13
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Nieuw forumlid, dus stel ik mezelf even voor: triol13

Bericht door triol13 »

Hallo allemaal,
Zoals jullie zien ben ik nieuw en wil daarom even laten weten wie en wat ik ben.
Huisvader van 2 puber kinderen, hond en kat. Ik heb een lieve vrouw die eigenlijk heel erg ziek is, maar alles nog probeerd te doen wat ze kan.
Verder ben ik een persoon die graag met zijn handen werkt en dingetjes maakt of repareert. Mijn vak is dan ook fijnmechanisch instrumentmaker, met als hobby's: motorrijden en onderhoud, antieke wapens verzamelen en restaureren, reizen en leraar zelfverdediging in opleiding binnen onze vereniging.

Hoe ik op deze site gekomen ben?

Ja, ik denk zoals zovele van jullie. Amerika.
Tot voor kort had ik niets op met amerika of ik bedoel eigenlijk de USA. Maar mijn vrouw werd uitgenodigd op een cruise van Barcelona naar Ft.Lauderdale en ze wilde graag dat ik haar weer zou komen ophalen in Florida.
Zo gezegd zo gedaan en al gauw werden er plannen gesmeed om er toch nog maar 2 weekjes aan vast te plakken en een beetje door Florida te cruisen. Dat hebben we dus ook gedaan, per motor, ja, ja, een Harley natuurlijk en daarna nog met een Dodge Avanger rond getourd van west naar oost en weer naar het zuiden en terug naar Naples.
Heerlijk, echt genoten van het relaxte rijden op de highway's en interstates, maar ook in de steden. Alleen daarom zou ik gelijk eerder gisteren dan morgen weer terug willen. Echt balen dat agressieve verkeer hier. Verder heb ik ook veel opgestoken van de mensen waarmee we contact gehad hebben.
Echter ik had geen idee dat het zo moeilijk zou zijn om een baan en "permanent resident card" te bemachtigen in de USA.
Hoewel er ontzettend veel banen openstaan in en rond de stad Naples waar wij verbleven.

Zo nu weten jullie een beetje wie ik ben en wat ik gedaan heb.
Gr.

Mathijs
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Nieuw forumlid, dus stel ik mezelf even voor

Bericht door sachasenne »

Welkom op het forum ! :thumbup:
Groetjes,
Carine
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Nieuw forumlid, dus stel ik mezelf even voor

Bericht door Old Faithful »

Welkom op het forum. :wave:

Hebben jullie al plannen voor een nieuwe reis, of willen jullie zelfs een poging wagen je daar te vestigen?
Groet,

Old Faithful
triol13
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Nieuw forumlid, dus stel ik mezelf even voor: triol13

Bericht door triol13 »

Hallo sachasenne en Old Faithful,
Dank je voor jullie reactie.
Vestigen in Florida????? Liever gisteren dan morgen, maar ja die GreenCard en mijn leeftijd............51, is al wat ouder en een kans op werk is dan ook gering.
Mijn vrouw/partner is ernstig ziek, gemetastasieerde borstkanker in de longen, dus ik denk niet dat we een kans maken. Maar wie weet wat er nog kan komen. Let say it this way: When the s**t hits the fan, ge wit nie wa ter komme ken.
Ik denk dat, dat wel duidelijk genoeg is.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Nieuw forumlid, dus stel ik mezelf even voor: triol13

Bericht door sachasenne »

Dat is niet niks.
Ik wens jullie veel sterkte met deze ziekte. Ook voor de kinderen. Puber zijn met wiebelende hormonen en tegelijk een zieke moeder is niet makkelijk.
Groetjes,
Carine
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer