Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Echte Newbie..

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Newbie
Amerika-newbie

Echte Newbie..

Bericht door Newbie »

Hallo Allemaal...

Hier een berichie van mij...Omdat mijn vriend in 2007 40 wordt en ik 35 wilden we eerst een groot feest geven, maar waarom?? Waarom niet lekker weg met onze 2 dochters (dan 7 en 13 jaar)

Aangezien wij de afgelopen 3 jaar niet op vakantie zijn geweest en omdat we het lekker groots wilden aanpakken, willen we in mei lekker naar Orlando gaan...jawel naar Disney World....Helaas ben ik nooit verder geweest dan Mallorca (en in een heel ver verleden met mijn ouders naar Indonesië, maar dat was een makkie, want alles werd door hun geregeld en het verblijf was daar lekker bij familie)..... moet ik het zelf gaan regelen :oops: ....Maar ja waar begin je :oops: ?

Ik denk door gewoon na dit berichtje te hebben geplaatst, beginnen met het lezen van de verschillende topics....

Wens me maar suc6....heb er een heleboel te gaan .....hihihi :wink:

Groetjes !!!!
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Jaloers!!!!!!!! :wink:
Nee hoor, zonder dollen; hartstikke leuk joh!
Want op pretparkgebied is Disney World toch wel thé place to be!
Wij zijn er nu twee keer geweest, uitgebreid, dus als je meer wilt weten over de parken ofzo, ik help je graag!
We zijn enorme Disneyfreaks, en zijn nu aan het sparen om onze 12½ jarige bruiloft in Orlando te gaan vieren. We gaan dan de Disney Cruise Line doen en dan aansluitend een week of twee naar WDW!
Alleen duurt het voor ons nog vier jaar! In februari 2010 zijn we 12½ jaar getrouwd, maar we gaan dan in de zomervakantie daar heen.

Nou, heel veel plezier (en ook succes) met je voorbereidingen!
Enneeh... welkom op 't forum natuurlijk!

Groetjes,
Anita
Anita
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Welkom newbie,
Ik wens je alvast veel leesplezier. Je zult hier heel veel informatie vinden!
Carola
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

:welcome:

En natuurlijk heel veel plezier gewenst alvast!! Zelf hoop ik er ook ooit nog eens een keer naar toe te kunnen :wink:
onze blog - Bouwmanfamily
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Newbie,

:welcome: op het forum.
Jullie gaan vast een fantastische tijd krijgen in Orlando.

Marjon
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer