Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Een groentje

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Charlot.te
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Een groentje

Bericht door Charlot.te »

Hoi,

Ik ben Charlotte, 37 jaar en samenwonend in Amersfoort.
Vorig jaar heb ik therapie gevolgd voor mijn vliegangst en ik kan nu eindelijk zonder angst vliegen! Er gaat werkelijk een wereld voor mij open (letterlijk en figuurlijk) Ik heb altijd gedacht: "als ik durf te vliegen wil ik met een camper door Amerika reizen"
En nu is het zover, we willen volgend jaar Juni heel graag de grote plas over en Amerika gaan beleven.

Omdat er zoveel aanbieders zijn, leek het mij verstandig om eerst hier eens rond te gaan kijken.
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Een groentje

Bericht door Fraa »

Wow! Dat is wel een grote stap in het overwinnen van je angst inderdaad! Daar mag je terecht fier op zijn :)

Dus je wil met de camper, heb je al een idee over de route die je eventueel wil doen? (ruw geschat natuurlijk).
Er is voldoende inspiratie te halen op hier op't forum, daar zal je dus nog veel plezier mee hebben :)

In ieder geval, welkom!
Reisblog: thisisfraa.be
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom, Charlotte! (en groen is mijn lievelingskleur ;-) )

Fantastisch dat je die therapie gevolgd hebt. Zou je eventueel een apart topic willen openen om daar wat over te vertellen? Want ik heb het hier al wel eens vaker gelezen dat mensen vliegangst hebben, en dan is het leuk om eens te kunnen lezen hoe iemand die ook graag naar de US wilt het heeft aangepakt!

Volgend jaar juni gaat je reis door. Wel, dan kan je alvast de 10 komende maanden plezier gaan beleven door je hier wat in te lezen, je route wat meer uit te stippelen en advies te vragen over allerlei dingen. En dan heb je volgend jaar een superfantastische reis! En de kans is groot dat dit niet je enigste Amerika-reis zal worden. We zijn hier niet voor niks de AA: het zit hier vol verslaafden. :lol:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
PenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door PenE »

Ook namens mij welkom op het forum.
Wat ontzettend goed van je dat je je vliegangst hebt aangepakt.
Ik ben plaatsvervangend trots op je hahaha.

Mijn moeder heeft nu paar keer gevlogen waaronder 2 keer naar usa en de laatste keer was echt een ramp.
Haar bloeddruk werd veel te hoog en ze kon niet eens meer praten van de angst..en alleen omdat we een beetje turbulentie hadden.
Toen we weer bij onze eigen auto op P3 stonden kon ze pas weer wat zeggen en ze wilde NOOIT meer vliegen.
3 dagen later zei ze dat het allemaal wel meeviel en dat ze het gewoon een beetje ongemakkelijk vond.
Ja ja Moeders....tot je een cursus gedaan hebt vliegen wij niet meer met je in hetzelfde vliegtuig hahaha.
Ze kan een voorbeeld aan je nemen!!!

Ik ben heel benieuwd waar jullie met de camper heen gaan..Als je van de natuurlijk houd dan zou ik zeker de rocky mountains eens bekijken,zowel de usa als de canada zijde..(usa zijde ben ik geweest)

Veel plezier hier.
Charlot.te
Amerika-ontdekker

Dank jullie wel voor het welkom! Ik heb meteen een topic geopend over vliegangst.

We willen allebei heel graag naar New York dus waarschijnlijk wordt het de noord oost kust.
Hoe we alles gaan regelen weten we nog niet, tot nu toe is het nog een grote warboel aan mogelijkheden. Is het verstandig om alles zelf te regelen, of via een maatschappij?
Ik heb de site van Jan Doets bekeken en dat ziet er op zich best goed uit.

@PenE, wat ontzettend vervelend voor je moeder (en voor jullie ook wel hihihih) Ik hoop dat ze haar angst kan overwinnen want op deze manier vliegen is vreselijk.
PenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door PenE »

Deze manier van vliegen was inderdaad voor de hele familie vreselijk hahaha.
Maar ach...we hadden het wel verwacht..
We zien het voorlopig niet meer gebeuren dat ze met ons naar usa vliegen maar mocht dat ooit nog gebeuren dan gaat ze eerst op cursus hahaha.

Een mooie mogelijkheid is om te vliegen naar New York,daar een paar dagen in de stad blijven en dan of doorvliegen naar een andere plek of vanaf New York vertrekken in de camper.
Het is maar net wat je wilt zien natuurlijk...
Of het verstandig is om alles zelf te regelen of om het via een maatschappij te doen durf ik je niet te zeggen, ik ken immers je organisatievermogen niet hahaha.
Ik zelf organiseer van alles en nog wat maar de vakantie naar usa boeken we altijd bij hetzelfde bedrijf.
Puur omdat we er zeer goede ervaringen mee hebben en met de kortingen die hun kunnen krijgen zijn ze tot nu toe altijd nog goedkoper geweest dan zelfstandig alles regelen.

Jan Doets is inderdaad een bekende naam,al moet ik zeggen dat ik nog nooit bij hun geboekt heb.
Ik heb wel eens offertes aangevraagd maar Jan Doets was tot nu toe altijd nog 400 tot 500 euro duurder dan onze vaste usa reisorganisatie.(die ook camper tours heeft trouwens)
Of ik hun naam hier mag noemen weet ik nog steeds niet....kep nog steeds die regeltjes van reclame maken niet doorgelezen (foei toch)
Mocht je de naam willen weten dan moet je het maar even zeggen dan stuur ik je een PM.

Gr Edwin( de E van PenE.)
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Hoi,

Welkom op dit forum.
Wij gaan dit jaar voor de 4de keer met de camper door Amerika reizen, en het wordt zeker niet de laatste keer.
Misschien kun je al wat ideeën op doen met onze reisverslagen.
Wij regelen onze reis altijd helemaal zelf vanaf het boeken van de camper tot het uitstippelen van de route. Met behulp van google en natuurlijk dit forum.
Charlot.te
Amerika-ontdekker

PenE schreef:D
Puur omdat we er zeer goede ervaringen mee hebben en met de kortingen die hun kunnen krijgen zijn ze tot nu toe altijd nog goedkoper geweest dan zelfstandig alles regelen.

Jan Doets is inderdaad een bekende naam,al moet ik zeggen dat ik nog nooit bij hun geboekt heb.
Ik heb wel eens offertes aangevraagd maar Jan Doets was tot nu toe altijd nog 400 tot 500 euro duurder dan onze vaste usa reisorganisatie.(die ook camper tours heeft trouwens)
Of ik hun naam hier mag noemen weet ik nog steeds niet....kep nog steeds die regeltjes van reclame maken niet doorgelezen (foei toch)
Mocht je de naam willen weten dan moet je het maar even zeggen dan stuur ik je een PM.

Gr Edwin( de E van PenE.)
Ons organisatorisch vermogen is prima. (we crossen Europa door met de tent zonder vooraf iets te boeken. )
Wel merk ik dat we in dit geval toch neigen naar wat meer zekerheid en comfort. Onbezorgd op reis gaan en 100% kunnen genieten van het land, maar wel de vrijheid hebben om je eigen route te bepalen en niet op tijd in een hotel te moeten zijn.

Ik zou het op prijs stellen als je mij de naam van de reisorganisatie wil doorsturen.
Charlot.te
Amerika-ontdekker

Ko-Mar schreef:Hoi,

Welkom op dit forum.
Wij gaan dit jaar voor de 4de keer met de camper door Amerika reizen, en het wordt zeker niet de laatste keer.
Misschien kun je al wat ideeën op doen met onze reisverslagen.
Wij regelen onze reis altijd helemaal zelf vanaf het boeken van de camper tot het uitstippelen van de route. Met behulp van google en natuurlijk dit forum.
Dank je voor het welkom :thumbup:
Ik heb jullie site bij mijn favorieten gezet en ga het zeker lezen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer