Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Maro
Maro
Zo'n 10 jaar geleden zijn wij voor de eerste maal naar Amerika geweest en hebben een prachtige rondreis gemaakt door het Zuidwesten (Californië, Arizona, Nevada en Utah) Dit jaar willen wij de grote oversteek nog eens maken en bezoeken ditmaal Nevada, Utah en Colorado. Veel zien dus weer, en ditmaal willen we ook wat trails gaan lopen in o.a. de Rocky Mountains en Bryce Canyon.
Wij eindigen in Las Vegas en willen elkaar daar het ja-woord geven!
Op 21 September is de grote dag, we hebben inmiddels een boeking gedaan bij Chapel of the Flowers, daar las ik een hoop positieve ervaringen over, en daarnaast ziet het er op de website allemaal erg netjes uit.
Ik heb inmiddels al veel gelezen hier op het forum, maar vond het nu wel eens tijd om mijzelf aan te melden!
Wij eindigen in Las Vegas en willen elkaar daar het ja-woord geven!
Op 21 September is de grote dag, we hebben inmiddels een boeking gedaan bij Chapel of the Flowers, daar las ik een hoop positieve ervaringen over, en daarnaast ziet het er op de website allemaal erg netjes uit.
Ik heb inmiddels al veel gelezen hier op het forum, maar vond het nu wel eens tijd om mijzelf aan te melden!