Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw lid!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
eagleheart
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Nieuw lid!

Bericht door eagleheart »

Hallo mensen!

Mijn naam is Domien, afkomstig uit Antwerpen en 24 jaar. Als voornaamste hobby heb ik fotografie dus als ik weer afreis naar de States dan gaat dit goed van pas komen.
Ik heb nog niet zoveel ervaring met de VS, ben er reeds 2 keer geweest. Verleden jaar naar Hollywood en Las Vegas en dat was een peperdure maar unieke ervaring. Ik heb toen ook de eer gehad om het Pentagon vanaf de binnenkant te kunnen bezichtigen en dit was uniek. In 2001 ben ik ook met mijn ouders naar NY geweest en heb nog op de twin towers gestaan enkele maanden voor de ramp.

In september van dit jaar ga ik terug naar daar, dit keer voor een kleine reis naar de oostkust.

Domien
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Nieuw lid!

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum :thumbup:

Je moet nog even uitleggen hoe het met het Pentagon zit, want dat ligt, voor zo ver ik weet, niet in Hollywood en/of Las Vegas :wink:
eagleheart
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door eagleheart »

DVDGuy schreef:Welkom op het forum :thumbup:

Je moet nog even uitleggen hoe het met het Pentagon zit, want dat ligt, voor zo ver ik weet, niet in Hollywood en/of Las Vegas :wink:
Mijn Nonkel is officier bij de luchtmacht in België en moest daar langs, met een vluchtje naar Washington dus:).
Spocky
Amerika-ontdekker

Bericht door Spocky »

Welkom
2000 Florida
2002 New York
2003 Florida
2004 Rondreis California en Las Vegas
2005 Florida
2006 Florida
2007 Florida