Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hallo allemaal!
-
- Amerika-newbie
Hallo allemaal!
Hoi allemaal,
Mijn naam is Lisa van der Wal, ik ben 19 jaar oud en studeer Journalistiek in Utrecht.
Ik gebruik dit forum om in contact te komen met in Nederland wonende Amerikanen. Voor mijn studie zoek ik namelijk een Amerikaan waarover ik een portret kan maken. Dit houdt in dat we een dag aan het filmen zijn, waarbij we zullen praten over de Amerikaanse verkiezingen en wat jouw mening daarover is.
Ben/ken je iemand die interesse heeft?
Reageer dan hieronder of stuur een pb!
Mijn naam is Lisa van der Wal, ik ben 19 jaar oud en studeer Journalistiek in Utrecht.
Ik gebruik dit forum om in contact te komen met in Nederland wonende Amerikanen. Voor mijn studie zoek ik namelijk een Amerikaan waarover ik een portret kan maken. Dit houdt in dat we een dag aan het filmen zijn, waarbij we zullen praten over de Amerikaanse verkiezingen en wat jouw mening daarover is.
Ben/ken je iemand die interesse heeft?
Reageer dan hieronder of stuur een pb!
Laatst gewijzigd door Lisa_student op 21 mei 2012, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hallo allemaal!
Hallo Lisa, wees welkom. Een van je studiegenoten is er ook al, en heeft er zelfs een apart topic voor aangemaakt.
Tenzij je platgespamd wil worden zou ik het email adres maar weghalen en vragen of mensen per pb willen reageren. Spambots zoeken namelijk alle websites af op zoek naar email adressen.
Tenzij je platgespamd wil worden zou ik het email adres maar weghalen en vragen of mensen per pb willen reageren. Spambots zoeken namelijk alle websites af op zoek naar email adressen.
-
- Amerika-newbie
Dankjewel, ik heb mijn emailadres verwijderd!
Ik denk niet dat je die hier gaat vinden, het is vooral andersom. Je zou op zoek moeten gaan naar expat fora.
Of een Amerikaanse vereniging. Volgens mij zijn die er wel, maar ik weet niet waar.
http://www.expatfocus.com/expatriate-ne ... and-groups
Veel succes met je projekt !
Overigens dit ond. is om jezelf voor te stellen, vragen stellen gebeurt in andere delen van dit forum.
Veel succes met je projekt !
Overigens dit ond. is om jezelf voor te stellen, vragen stellen gebeurt in andere delen van dit forum.
Je hebt ook vereniging Nederlanders in New York en Belgen in New York .. zo vind je natuurlijk wel nederlandstalige amerikanen wat het misschien makkelijker voor je maakt