Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hallo, Florine_1978 hier
-
- Amerika-newbie
Hallo, Florine_1978 hier
Goedemorgen,
Hierbij stel ik me voor: ik ben Florine en dit jaar gaan mijn man en ik met onze twee kinderen naar Florida.
Onze zonen zijn 3 en 1 en zijn geboren in resp. Orlando en Tampa.
Vlak voor de oudste 4 wordt willen we ze nog heel graag even mee terug nemen naar hun roots, het prachtige Florida!!
Bedoeling is rondreizen en daarna nog even in omgeving Orlando verblijven.
Verder ben ik zelf inmiddels 5 x in de USA geweest, waarvan 2 x Florida, de reizen van ons leven om de kinderen in onze armen te kunnen sluiten.
Ik had het Amerika-virus al te pakken, maar door de kinderen voelen we er ons voor eeuwig mee verbonden en dat voelt PRIMA!
Groeten
Hierbij stel ik me voor: ik ben Florine en dit jaar gaan mijn man en ik met onze twee kinderen naar Florida.
Onze zonen zijn 3 en 1 en zijn geboren in resp. Orlando en Tampa.
Vlak voor de oudste 4 wordt willen we ze nog heel graag even mee terug nemen naar hun roots, het prachtige Florida!!
Bedoeling is rondreizen en daarna nog even in omgeving Orlando verblijven.
Verder ben ik zelf inmiddels 5 x in de USA geweest, waarvan 2 x Florida, de reizen van ons leven om de kinderen in onze armen te kunnen sluiten.
Ik had het Amerika-virus al te pakken, maar door de kinderen voelen we er ons voor eeuwig mee verbonden en dat voelt PRIMA!
Groeten
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Hallo, Florine_1978 hier
Welkom op het forum; een betere band met een land, dan daar waar je kinderen geboren zijn, kun je m.i. niet hebben
Welkom. Je gaat je vast wel vermaken in Florida
2000 Florida
2002 New York
2003 Florida
2004 Rondreis California en Las Vegas
2005 Florida
2006 Florida
2007 Florida
2008 Florida
2009 California en Florida
2010 Florida
2011 Florida
2012 Las Vegas en Grand Canyon
2013 Florida en Disneycruise
2002 New York
2003 Florida
2004 Rondreis California en Las Vegas
2005 Florida
2006 Florida
2007 Florida
2008 Florida
2009 California en Florida
2010 Florida
2011 Florida
2012 Las Vegas en Grand Canyon
2013 Florida en Disneycruise
-
- Amerikakenner
Welkom to this Forum ! 

MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.