Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen illiebillie
-
- Amerika-ontdekker
Even voorstellen illiebillie
Hoi hoi allemaal
Dit jaar gaan we voor de vierde keer naar Amerika juppie!!!
De drie reizen hiervoor gingen we altijd met ze zevenen helaas is het groepje uitgedund om goede redenen kinderen en trouwen en nu gaan we gezellig met zijn drieën.
Hierdoor kunnen we uitzoeken van informatie niet meer verdelen over zeven mensen maar drie dus leek het me handig om me vragen hier te delen op die geweldige forum.
De eerste keer Amerika hebben we een rondje California de tweede keer van Niagara Falls afgezakt naar Miami en vorig jaar hebben we van alles wat gedaan New york Boston Las Vegas Zion Bryce en afsluiting in Orlando.
En waarom Amerika het is gewoon in een woord geweldig.
Groetjes illiebillie
Dit jaar gaan we voor de vierde keer naar Amerika juppie!!!
De drie reizen hiervoor gingen we altijd met ze zevenen helaas is het groepje uitgedund om goede redenen kinderen en trouwen en nu gaan we gezellig met zijn drieën.
Hierdoor kunnen we uitzoeken van informatie niet meer verdelen over zeven mensen maar drie dus leek het me handig om me vragen hier te delen op die geweldige forum.
De eerste keer Amerika hebben we een rondje California de tweede keer van Niagara Falls afgezakt naar Miami en vorig jaar hebben we van alles wat gedaan New york Boston Las Vegas Zion Bryce en afsluiting in Orlando.
En waarom Amerika het is gewoon in een woord geweldig.
Groetjes illiebillie
Re: Even voorstellen illiebillie
Hallo illiebillie, wees welkom.
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Even voorstellen illiebillie
haha illiebille
Welkom
Groetjes, Phillybilly

Groetjes, Phillybilly

-