Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hallo Mensen
- Hansieh
- Amerika-ontdekker
Hallo Mensen
Hallo, ik ben Hans, 39, oorspronkelijk uit Zwolle maar ik woon al sinds 2004 in Amerika, Chicago om precies te zijn.
Door al dat ( Nederlandse ) gezeur om dubbele nationaliteiten kwam ik al zoekend naar info op deze site terecht.
Na wat te hebben gelezen en rondgekeken nu dus maar besloten lid te worden, het lijkt erop dat de meeste mensen hier
goed met elkaar omgaan en aardig zijn. Ik ben allergisch voor forums en sites waar mensen elkaar verrot schelden en waar geen respect voor elkaar is.
En dat zit hier wel goed, goeie sfeer!
Ik ben met een Amerikaanse getrouwd, en heb op die manier ook mijn permanent resident status gekregen.
Sinds dit jaar ben ik ook Amerikaans staatsburger. Een mooie ervaring, waar ik op deze website graag over wil vertellen.
Ik ben in Chicago heel gelukkig, het is echt mijn thuisstad geworden en ik kan elke amerikanofiel aanraden de Windy city te komen bekijken.
Ik zal tzt ook foto's van de stad en mijn wijk op het net slingeren, omdat ik het leuk vind dit te delen met mensen die dit waarderen. En het lijkt
erop dat ik de juiste plaats heb gevonden !
Door al dat ( Nederlandse ) gezeur om dubbele nationaliteiten kwam ik al zoekend naar info op deze site terecht.
Na wat te hebben gelezen en rondgekeken nu dus maar besloten lid te worden, het lijkt erop dat de meeste mensen hier
goed met elkaar omgaan en aardig zijn. Ik ben allergisch voor forums en sites waar mensen elkaar verrot schelden en waar geen respect voor elkaar is.
En dat zit hier wel goed, goeie sfeer!
Ik ben met een Amerikaanse getrouwd, en heb op die manier ook mijn permanent resident status gekregen.
Sinds dit jaar ben ik ook Amerikaans staatsburger. Een mooie ervaring, waar ik op deze website graag over wil vertellen.
Ik ben in Chicago heel gelukkig, het is echt mijn thuisstad geworden en ik kan elke amerikanofiel aanraden de Windy city te komen bekijken.
Ik zal tzt ook foto's van de stad en mijn wijk op het net slingeren, omdat ik het leuk vind dit te delen met mensen die dit waarderen. En het lijkt
erop dat ik de juiste plaats heb gevonden !
Re: Hallo Mensen
Hallo Hansieh, wees welkom.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welkom bij AA!
En in mij heb je een medestander als het op de liefde voor Chicago aankomt! Het is de eerste stad waar ik verliefd op ben geworden (voordien vond ik steden maar niks).
En in mij heb je een medestander als het op de liefde voor Chicago aankomt! Het is de eerste stad waar ik verliefd op ben geworden (voordien vond ik steden maar niks).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- klaasdj
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Chicago is naast Washington toch nog wel mijn favoriete Amerikaanse stad. Inderdaad, New York is overrated;). Welkom op het forum.
Amerikanist!
'94: ON, NY
'07: MI, IN, IL, NY, KY, OH
'11: IL, IN, MI, ON, NY, PE, MD, DC, DE, NJ
'12: NY, NJ, PE, MD, DC, VA, NC, ON, VT, NH, ME, MA, RI, CT
'23: NY, NJ, CO, RI, MA, ON, PE, WV, VI, MD
'24: GA, AL, TN
'94: ON, NY
'07: MI, IN, IL, NY, KY, OH
'11: IL, IN, MI, ON, NY, PE, MD, DC, DE, NJ
'12: NY, NJ, PE, MD, DC, VA, NC, ON, VT, NH, ME, MA, RI, CT
'23: NY, NJ, CO, RI, MA, ON, PE, WV, VI, MD
'24: GA, AL, TN
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Foto's welkom! Zou graag nog eens naar Chicago gaan.
Welkom op het forum Hansieh en wat fantastisch dat je staatsburger bent geworden
.
Forums waar mensen elkaar verrot schelden....herkenbaar. Ooit plande ik een reis naar Cuba en kwam op een forum terecht, zoekende naar informatie. Informatie vond ik er wel maar ben nooit lid geworden. Heb nog nooit zoveel ordinair gevloek bij elkaar gezien. Dat was mijn eerste ervaring met forums, gelukkig is mijn beeld daarna ten goede bijgesteld doordat ik op AllesAmerika stuitte
Welkom op het forum Hansieh en wat fantastisch dat je staatsburger bent geworden

Forums waar mensen elkaar verrot schelden....herkenbaar. Ooit plande ik een reis naar Cuba en kwam op een forum terecht, zoekende naar informatie. Informatie vond ik er wel maar ben nooit lid geworden. Heb nog nooit zoveel ordinair gevloek bij elkaar gezien. Dat was mijn eerste ervaring met forums, gelukkig is mijn beeld daarna ten goede bijgesteld doordat ik op AllesAmerika stuitte

Wij zijn maar 1 dag in Chicago geweest, maar waren verkocht
We gaan zeker nog eens terug en dan langer. Welkom!

- Hansieh
- Amerika-ontdekker
Bij deze!RiverCola schreef:Foto's welkom!
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 22#p711922
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
Mocht je ooit specifieke vragen hebben over de stad, of wat dan ook, laat het weten. Ik ken het hier als mn broekzak!
Met een helmpje op kan je niks gebeuren! Ik verkoop ze voor 5 euro per stuk, ik doe niet aan ANWB/AAA korting.Hansieh schreef: het lijkt erop dat de meeste mensen hier goed met elkaar omgaan en aardig zijn.
- Hansieh
- Amerika-ontdekker
Ruilen voor een White Sox cap?

- Winny&Chantal
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Welkom Hansieh