Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grizzly: Please to meet you...

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Grizzly
Amerika-ontdekker

Grizzly: Please to meet you...

Bericht door Grizzly »

Na me enige tijd geleden aangemeld te hebben bij "Amerika Nedforum", leek het me wel interessant om mij ook hier aan te melden. Op het voornoemde forum heb ik mijzelf als volgt geintroduceerd (bericht heb ik gecopieerd, scheelt me weer wat typewerk :wink: ):

Hi,

Ik ben Dirk en ben via familie en mijn studie in aanraking gekomen met de VS. Mijn moeder schreef regelmatig brieven aan haar zuster in Greenwich, Ct en ik zei voor de grap: "schrijf maar dat ik een keer langs wil komen". Prompt kwam er een brief retour met de mededeling dat de logeerkamer voor mij gereed stond, en tja, als je a zegt moet je ook b zeggen. Kortom, in 1981 ging ik voor de 1e keer naar de VS en was er zo weg van dat ik een paar jaar later, 1985, als anesthesist een promotie onderzoek deed aan de Universiteit van Arizona, Tucson. Sinds mijn eerste bezoek in 1981 ga ik jaarlijks voor vakantie naar de VS. Het bevalt me er zo goed dat ik 2 jaar geleden een vakantiehuisje aan Lake Tahoe heb aangeschaft.

Ik heb niet zoveel tijd om in dit forum aanwezig te zijn maar ik probeer hier regelmatig een steentje aan bij te dragen.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Pleased to meet you too ;)
Sandy
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

:welcome: op het forum, Dirk!

Een eigen vakantiehuisje in Lake Tahoe, klinkt goed!
Wat doe je als je er niet bent? Verhuren?

Groetjes van Marloes
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

lelie schreef:Een eigen vakantiehuisje in Lake Tahoe, klinkt goed!
Wat doe je als je er niet bent? Verhuren?
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam........ :wink:

Dirk van harte :welcome: op dit forum.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Grizzly
Amerika-ontdekker

Bericht door Grizzly »

Bedankt voor jullie warme belangstelling voor m'n huis, maar het is niet te huur.
Daar heb ik het niet voor gekocht en bovendien is het toch een stukje privé.
Als ik er niet ben dan staat het huis leeg, maar af en toe zitten er (Amerikaanse) familieleden in, die passen er dan op en kijken of alles nog ok is.
Maar mocht ik ooit besluiten dat ik het ga verhuren dan zijn jullie de eersten die het te weten krijgen.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Grizzly: Please to meet you...

Bericht door kastelke »

Grizzly schreef:ik zei voor de grap: "schrijf maar dat ik een keer langs wil komen". Prompt kwam er een brief retour met de mededeling dat de logeerkamer voor mij gereed stond,
Mag ik dit classeren onder 'typisch Amerikaans'?
In ieder geval was dit het begin van iets heel leuks voor je; Dirk.
En: welkom op dit forum!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer