Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Effe voorstellen: Albertje Kretiek Himself
- Albert
- Amerikafan
- Partner van: Nieuwenoord
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Effe voorstellen: Albertje Kretiek Himself
Hallo,
mijn naam is Albertje Kretiek Himself wij zijn nu ik dit schrijf in Monument Valley. Mijn egaa is een bekende van dit forum als Nieuwenoord. Zij heeft de naam van onze stal gebruikt als inlognaam maar de meeste kennen haar als Monique.
Wij zijn nu bezig aan een reis van 61/2 week door Amerika en Canada ben je nieuwsgierig geworden naar onze trip??
Dan kan ik jullie ons reisverslag aanbevelen kijk maar eens op onze sites.
groetjes en een howwwwwdooo van mij
mijn naam is Albertje Kretiek Himself wij zijn nu ik dit schrijf in Monument Valley. Mijn egaa is een bekende van dit forum als Nieuwenoord. Zij heeft de naam van onze stal gebruikt als inlognaam maar de meeste kennen haar als Monique.
Wij zijn nu bezig aan een reis van 61/2 week door Amerika en Canada ben je nieuwsgierig geworden naar onze trip??
Dan kan ik jullie ons reisverslag aanbevelen kijk maar eens op onze sites.
groetjes en een howwwwwdooo van mij
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Albert,
Hartelijk :welcome: op dit forum. Hardstikke leuk dat jij je nu ook als forumlid aanmeldt.
Ik lig contant in een deuk als ik het commentaar en de "verfrissende" kijk van Albertje Kretiek lees op camperreis die hij met zijn Moot en gezin maakt............. :hilarious:
Ga vooral door Albert en nog veel plezier op jullie megacamperreis.
Have fun!!!!!!!!!
Groetjes Marjan
Hartelijk :welcome: op dit forum. Hardstikke leuk dat jij je nu ook als forumlid aanmeldt.
Ik lig contant in een deuk als ik het commentaar en de "verfrissende" kijk van Albertje Kretiek lees op camperreis die hij met zijn Moot en gezin maakt............. :hilarious:
Ga vooral door Albert en nog veel plezier op jullie megacamperreis.
Have fun!!!!!!!!!
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hallo Albertje Kretiek Himself en wees welkom op dit gezellige en onderhoudende forum.
Bijzonder leuk, dat jij je nu ook aangemeld hebt op dit forum. Maar dat jij daar nu tijd voor hebt. Jullie zitten op dit ogenblik in dat prachtige Monument Valley en moeten jullie niet tussen de rode rotsen ronddwalen?
Wat is het daar mooi hè?
Jullie genieten er goed van als ik zo het reisverslag lees en blijf dat vooral doen. Ik blijf jullie volgen hoor.
Groetjes aan de rest van het gezin.
Bijzonder leuk, dat jij je nu ook aangemeld hebt op dit forum. Maar dat jij daar nu tijd voor hebt. Jullie zitten op dit ogenblik in dat prachtige Monument Valley en moeten jullie niet tussen de rode rotsen ronddwalen?

Jullie genieten er goed van als ik zo het reisverslag lees en blijf dat vooral doen. Ik blijf jullie volgen hoor.
Groetjes aan de rest van het gezin.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Albert
- Amerikafan
- Partner van: Nieuwenoord
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wakker worden
Hallo,
Bedankt voor jullie welkom, leuk om al herkend te worden door enkele leden.
Hieronder even een beeld van onze computerkamer in Amerika en nee mensen wij zitten niet de hele dag achter de pc maar ook het regelen gaat gewoon door als je 6 1/2 week weg bent.
groetjes

Bedankt voor jullie welkom, leuk om al herkend te worden door enkele leden.
Hieronder even een beeld van onze computerkamer in Amerika en nee mensen wij zitten niet de hele dag achter de pc maar ook het regelen gaat gewoon door als je 6 1/2 week weg bent.
groetjes

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Re: Wakker worden
Wij nemen maar 1 laptop mee. Geeft soms wel wat discussie over wie er mag internetten maar ja. Lijkt me wel een gesjouw zoAlbertje Kretiek Himself schreef: Hieronder even een beeld van onze computerkamer in Amerika en nee mensen wij zitten niet de hele dag achter de pc maar ook het regelen gaat gewoon door als je 6 1/2 week weg bent.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Welkom hier, Albert! En wij nemen meestal drie laptops mee (een voor ieder van ons en een voor onze oudste).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer: