Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zonnestraaltje. says HI!
-
- Amerika-ontdekker
Zonnestraaltje. says HI!
Hoi!
Ik ben Zonnestraaltje, en ik ben 22 jaar.
Ik woon in het zonnige zuiden van Nederland, samen met mijn twee lieve hondjes (Maltezers).
Mijn hobby's zijn paardrijden, heerlijk wandelen in de mooiste stukjes natuur samen met mijn twee hondjes, bloggen, lezen, ..
Ik heb me op aanraden van verschillende mensen aangemeld op dit forum, omdat ik aan 't brainstormen ben om volgend jaar in de lente naar de Verenigde Staten te gaan, samen met mijn lieve vader, en ik kan wel wat hulp en tips gebruiken, gezien het feit dat ik een complete newbie ben qua reizen.
Laat staan Amerika!
Ik hoop dat ik hier wellicht mijn steentje kan bijdragen op een constructieve manier, en dat ik over een poosje ook andere mensen kan adviseren, door alles wat ik van jullie hier geleerd heb!
Lieve groetjes,
Zonnestraaltje.
Ik ben Zonnestraaltje, en ik ben 22 jaar.
Ik woon in het zonnige zuiden van Nederland, samen met mijn twee lieve hondjes (Maltezers).
Mijn hobby's zijn paardrijden, heerlijk wandelen in de mooiste stukjes natuur samen met mijn twee hondjes, bloggen, lezen, ..
Ik heb me op aanraden van verschillende mensen aangemeld op dit forum, omdat ik aan 't brainstormen ben om volgend jaar in de lente naar de Verenigde Staten te gaan, samen met mijn lieve vader, en ik kan wel wat hulp en tips gebruiken, gezien het feit dat ik een complete newbie ben qua reizen.
Laat staan Amerika!
Ik hoop dat ik hier wellicht mijn steentje kan bijdragen op een constructieve manier, en dat ik over een poosje ook andere mensen kan adviseren, door alles wat ik van jullie hier geleerd heb!
Lieve groetjes,
Zonnestraaltje.
Re: Zonnestraaltje. says HI!
Hallo Zonnestraaltje, wees welkom. Waar precies in de VS wil je heen gaan?
-
- Amerika-ontdekker
Laatst gewijzigd door Rob op 21 feb 2012, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Zonnestraaltje,
welkom op het form (ik word helemaal vrolijk van je Nickname
)
welkom op het form (ik word helemaal vrolijk van je Nickname

-
- Amerika-ontdekker
Haha, dat vind ik heerlijk om te horen, Vana!vana schreef:Hoi Zonnestraaltje,
welkom op het form (ik word helemaal vrolijk van je Nickname)

Hoi Zonnestraaltje!
Ik zie dat we dezelfde hobby hebben ... ken ik je al van bokt?
Je kan eigenlijk geen verkeerde beslissing maken ... waar je ook besluit naar toe te gaan het zal zeker een vakantie om nooit te vergeten worden. Amerika is gewoon een ontzettend leuk land!
Ik zie dat we dezelfde hobby hebben ... ken ik je al van bokt?
Je kan eigenlijk geen verkeerde beslissing maken ... waar je ook besluit naar toe te gaan het zal zeker een vakantie om nooit te vergeten worden. Amerika is gewoon een ontzettend leuk land!

- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Zonnestraaltje,
op dit forum.
Hier is genoeg te lezen om je keuze te bepalen.

Hier is genoeg te lezen om je keuze te bepalen.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022