Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
voorstellen bevers,
voorstellen bevers,
Voor onze reis is 2010 naar het zuidwesten heb ik veel informatie uit het forum gehaald, het was een geweldige reis.
Ook voor onze geplande reis in 2012 naar het noordoosten al weer veel nuttige info gevonden.
En misschien kunnen we met onze ervaringen tot nu toe ook eens meedoen in de discussies, vandaar de aanmelding.
Wie zijn wij: gezin bestaande uit Frank, Hetty en dochters Caitlin en Danique (nu 16 en 14 jaar).
Amerika ervaring: Detroit (1986), rondreis Florida (1996), New York (2007), Zuidwesten: Denver - San Diego - New York (2010).
Wij boeken geen georganiseerde reis maar zoeken alles zelf uit via Internet, erg leuk om te doen!
Groetjes,
Hetty
Ook voor onze geplande reis in 2012 naar het noordoosten al weer veel nuttige info gevonden.
En misschien kunnen we met onze ervaringen tot nu toe ook eens meedoen in de discussies, vandaar de aanmelding.
Wie zijn wij: gezin bestaande uit Frank, Hetty en dochters Caitlin en Danique (nu 16 en 14 jaar).
Amerika ervaring: Detroit (1986), rondreis Florida (1996), New York (2007), Zuidwesten: Denver - San Diego - New York (2010).
Wij boeken geen georganiseerde reis maar zoeken alles zelf uit via Internet, erg leuk om te doen!
Groetjes,
Hetty
Re: voorstellen bevers,
Welkom op het forum!
Als ik jullie reiservaring zo zie dan kunnen jullie zeker een mooie bijdrage aan het forum leveren! En nu je je aangemeld hebt kan je zelfs een onderwerp over je nieuwe reis openen als je nog specifieke vragen hebt.
Veel leesplezier!
Als ik jullie reiservaring zo zie dan kunnen jullie zeker een mooie bijdrage aan het forum leveren! En nu je je aangemeld hebt kan je zelfs een onderwerp over je nieuwe reis openen als je nog specifieke vragen hebt.
Veel leesplezier!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Welkom op het forum 
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hetty, welkom op het forum.
En veel plezier bij de voorbereiding van jullie reis.
En veel plezier bij de voorbereiding van jullie reis.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022