Ik ben de afgelopen al wat bezig hier met lezen op de site en op het forum en aangezien ik me hier steeds vaker bevind

Ik ben net 41 geworden, en ben een Amerikaanse die al geruime tijd in Nederland woont. Mijn moeder is Nederlandse, mijn vader Amerikaan, en ik ben in the USA geboren in Boston, Massachusetts (the Bay State

Ik schaam me te zeggen dat ik als Amerikaanse heel erg weinig van mijn eigen land heb gezien. We waren altijd zomers voor 6 weken bij mijn vader, en bleven veelal in Massachusetts en New Hampshire. Met soms een heel klein uitstapje naar Maine. Ik weet niet of de US Virgin Islands ook meetelt

Mijn zusje heeft lang geleden een reis door het westen gemaakt met Trek Amerika. Florida heeft ze een paar jaar geleden bezocht. En mijn broer, die daar woont, reist voor zijn werk het hele land door en heeft al veel gezien. Alleen ik dus niet.

Eindelijk is de tijd gekomen dat ik meer wil zien. Mijn man wil al sinds ik hem ken naar Las Vegas. Dus het gaat er van komen. Volgend jaar gaan we een reis maken met bestemming Western USA. Ik heb al zoveel op dit forum gezien, ik weet zeker dat ik hier heel veel te vinden zal zijn. Ben nu allerlei reisverslagen aan het lezen. Hartstikke leuk.
Dat was het wel zo'n beetje!