Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Monina01 stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
monina01
Amerika-newbie

Monina01 stelt zich voor

Bericht door monina01 »

Hallo!

Ik ben de afgelopen al wat bezig hier met lezen op de site en op het forum en aangezien ik me hier steeds vaker bevind :D vond ik de tijd daargekomen om te registreren en me voor te stellen.

Ik ben net 41 geworden, en ben een Amerikaanse die al geruime tijd in Nederland woont. Mijn moeder is Nederlandse, mijn vader Amerikaan, en ik ben in the USA geboren in Boston, Massachusetts (the Bay State :wink: ). Nadat mijn ouders uit elkaar gingen ben ik hier in Nederland terechtgekomen.

Ik schaam me te zeggen dat ik als Amerikaanse heel erg weinig van mijn eigen land heb gezien. We waren altijd zomers voor 6 weken bij mijn vader, en bleven veelal in Massachusetts en New Hampshire. Met soms een heel klein uitstapje naar Maine. Ik weet niet of de US Virgin Islands ook meetelt :D .....St John is werkelijk prachtig, daar ben ik twee keer geweest.

Mijn zusje heeft lang geleden een reis door het westen gemaakt met Trek Amerika. Florida heeft ze een paar jaar geleden bezocht. En mijn broer, die daar woont, reist voor zijn werk het hele land door en heeft al veel gezien. Alleen ik dus niet. :oops:

Eindelijk is de tijd gekomen dat ik meer wil zien. Mijn man wil al sinds ik hem ken naar Las Vegas. Dus het gaat er van komen. Volgend jaar gaan we een reis maken met bestemming Western USA. Ik heb al zoveel op dit forum gezien, ik weet zeker dat ik hier heel veel te vinden zal zijn. Ben nu allerlei reisverslagen aan het lezen. Hartstikke leuk.

Dat was het wel zo'n beetje!
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Monina01 stelt zich voor

Bericht door tcoppers »

Monina01,

van harte welkom op dit forum. :thumbup:

Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Hoi,

Welkom op het forum! :thumbup:
We hebben ook iemand op het forum (dutchie_in_boston) die de omgekeerde weg heeft genomen.
Jullie gaan geen spijt krijgen van een reis naar het zuidwesten.
Wel 1 waarschuwing: Als je 1x gaat, wil je zo snel mogelijk weer terug. :lol:
Uiteraard willen wij jullie wel helpen bij het opstellen van een route en over tips tijdens de route.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
monina01
Amerika-newbie

Bericht door monina01 »

dank jullie wel!

ha...leuk om te horen dat iemand in omgekeerde volgorde, naar Boston is gaan wonen. Het is een prachtige stad, vooral nu the Big Dig gereed is. Ik ben gek op Boston (Go Red Sox!!). :D

Ik ben heel benieuwd. Het zal vreemd aanvoelen. Vanaf mijn geboorte ben ik altijd in New England geweest en om nu totaal ergens anders te zijn, maar toch binnen hetzelfde land.....het gaat heel bijzonder worden.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer