Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoi, 911avenged hier!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
911avenged
Amerika-newbie

Hoi, 911avenged hier!

Bericht door 911avenged »

Hallo allemaal,

Heb me zojuist ingeschreven na het winnen van de DV-2012 maar moet me nog even officieel voorstellen!
Mijn leeftijd is 38 lentes jong, werkzaam in de automatisering, en gek op alles uit Amerika (ex-vrouw :wink: , auto, motor, vrijheid, no bullshit mentaliteit).
Ben helemaal verliefd op NYC en hoop me uiteindelijk ergens in NJ te kunnen vestigen.

Kreeg nog een vraag over de gedachte achter mijn nickname. Heb ik even snel in een opwelling verzonnen onder invloed van de emoties van de dag, maar zoek er niets achter hoor. Vond het wel apart om te winnen op de dag dat America's public enemy number one is geliquideerd :wink: Is ook een beetje een uiting van mijn verbondenheid met de Verenigde Staten :P

Lees de berichten op dit forum al zo'n driekwart jaar met veel plezier en zal dit ook zeker blijven doen!

Groeten,
Patrick.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hoi, 911avenged hier!

Bericht door kastelke »

Ha, het is eigenlijk 9/11. En ik las het als 911.... Nu snap ik het.

Je ex is een Amerikaanse? Maar nooit via haar naar ginder getrokken?
New Jersey staat denk ik niet zo direct in de top3 van de meeste mensen die winnen, maar dat komt omdat de staat zo onbekend is. Zelf hebben wij de streek daar ook een tijdje 'bestudeerd', omdat het jarenlang leek dat mijn man uitgezonden ging worden naar daar. De omgeving van Princeton en Flemington en zo leken me best leuk om te wonen! Maar je kan natuurlijk ook dichter naar NY trekken.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Hoi, 911avenged hier!

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer