Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

mike75 stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
mike75
Amerika-ontdekker

mike75 stelt zich voor

Bericht door mike75 »

Hallo allemaal,

ik ben inmiddels zo'n kleine maand hier op dit forum. Nu vond ik het toch wel tijd om me even voor te stellen.

Ik ben Mike en ik ben geboren in 1993. Mijn hobby's zijn: wielrennen, bezig zijn met het weer ( waarschijnlijk ga ik ook in deze richting volgend jaar studeren), computeren en vuurwerk. Ik zit momenteel in 5 vwo. Ik ben altijd al gefascineerd geweest door de 2 prachtige landen, Amerika en China. Ik zou graag chinees willen leren maar helaas neemt dat te veel tijd in beslag om dat nu te doen, dus dat is misschien iets voor later. Daarnaast zou het een droom zijn om een keer een rondreis door China en Amerika te maken. En bovendien zou ik graag volgend jaar na mijn examens graag vrijwilligers werk gaan doen in een National Park in Amerika.
Nou, dit was het wel zo'n beetje. ALs je nog iets over mij wilt weten, dan zie ik je vraag wel verschijnen. :wink:
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: mike75 stelt zich voor

Bericht door DVDGuy »

Mike, welkom op het forum en succes met het afronden van je VWO.
L.A.
Amerika-ontdekker

Bericht door L.A. »

Welkom Mike!

Heb je al enig idee hoe je dat vrijwilligerswerk gaat organiseren?
'Activity international' is een nederlandse organisatie die vrijwilligerswerk organiseert in verschillende landen in de wereld.
In de VS hebben ze ook enkele projecten waaronder ook werken in een nationaal park!
States visited: CA, NV, AZ, UT, MI, NY, FL, MA, CT, ME, NH, NJ, PA, VT, RI, AL, MS, LA, TN, NC, SC and GA
mike75
Amerika-ontdekker

Bericht door mike75 »

Nee, nog niet echt. Zie mijn topic:
viewtopic.php?f=10&t=32579
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer