Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Porc's eerste stap

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Porc
Amerika-ontdekker

Porc's eerste stap

Bericht door Porc »

Hoi allemaal,

Ontzettend leuk dat er hier een forumdeel is waar nieuwelingen zich kunnen voorstellen.
Ik ben hier nog maar enkele dagen terug op terecht gekomen en het is snel opgevallen wat een warme sfeer hier heerst! Proficiat!

Mijn naam is Christophe uit België en ik ben ondertussen 22jaar oud. Nog steeds een student (voorlaatste jaar hopelijk), maar toch al serieus gebeten door de amerika-microbe jaren terug.
Meer specifiek door mijn studierichting ben ik al jaren verliefd op de mooiste megacity ter wereld: New York.
De droom om er naartoe te gaan is vorig jaar ook plots uitgekomen. In september 2005 heb ik enkele zalige nazomerdagen in NY doorgebracht en echt elk beeld dat ik van deze stad had is versterkt! Al direct rees er een volgende droom op: een jaar in NY wonen/werken of studeren, maar dat zijn zorgen voor later :D

Hoe ik hier terecht gekomen ben, heeft te maken met mijn volgende reisplannen. Ik ga proberen een 9 weken durende stage aan de universiteit van Minnesota in Minneapolis te volgen. Het is nog altijd niet zeker dat dit zal lukken maar ondertussen kan ik het niet laten allerlei weetjes op te doen die van pas kunnen komen of me gewoon meer doen watertanden naar zo'n ervaring :wink:

De ideale plek dus om de nodige ervaringen aan te horen en er uit te leren :) En misschien ook weer een stimulans om de komende jaren nog eens terug te gaan :wink:

Greetz,
Porc
reivax
Amerikafan

Bericht door reivax »

alvast :welcome: ... :wink:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom, Christophe! Wééral een Belgje er bij! :dance:

Mogen wij ook weten wàt nou precies jouw studies zijn (die maken dat je gek bent op NY)?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Porc
Amerika-ontdekker

Bericht door Porc »

kastelke schreef:Welkom, Christophe! Wééral een Belgje er bij! :dance:

Mogen wij ook weten wàt nou precies jouw studies zijn (die maken dat je gek bent op NY)?
burgerlijk ir. bouwkunde, that says it all i guess 8)
Eén van de gebouwen die indruk maakt op me is Citicorp Center, die staat er wel machtig :shock:

Ps. ben ook uit prov. Antwerpen :wink:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

:welcome: op dit forum, Chistophe.

Groetjes van Marloes
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Christophe,

:welcome: op het (inderdaad heel gezellige) forum.

Marjon
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer