Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Pukkert

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Pukkert
Amerika-ontdekker

Even voorstellen: Pukkert

Bericht door Pukkert »

Hallo allemaal!

Normaal gesproken ben ik helemaal niet van introducties op fora, maar door de warmte op dit forum en de interesse in Amerika doe ik het dit keer gewoon wel ;)

Mijn naam is Sander, 29 jaar en woon vlakbij Rotterdam. Deze zomer ga ik samen met mijn vriendin naar het Noord Oosten van Amerika. Het wordt voor mij de derde keer (2005: New York, 2008: Westkust VS - San Francisco, Yosemite NP, Sequoia NP, Death Valley NP, Las Vegas, Bryce Canyon NP, Grand Canyon NP, Lake Havasu, Los Angeles, San Francisco). Voor mijn vriendin wordt dit de eerste keer.

We vliegen deze zomer op Washington (2 hotelovernachtingen), maken vanuit daar een rondreis met een camper door o.a. Pennsylvania, New York State en New England en eindigen dan weer in New York (4 nachten in hotel). In totaal zijn we zo'n drie weken hiermee zoet ;) De reis is al geboekt en we moeten alleen de locaties die we gaan aandoen met de camper nog bepalen.

We hebben ontzettend veel zin in deze reis en zullen de komende maanden veel op deze site te vinden zijn met vragen en speurend naar tips! Alle tips en ervaringen van jullie zijn uiteraard van harte welkom!
2005: New York
2008: SF - Yosemite - Sequoia - Death Valley - Las Vegas - Bryce Canyon - Grand Canyon - Lake Havasu - LA - SF
2011:
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Even voorstellen: Pukkert

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum; gelet op het aantal posts, was je al actief :thumbup:
Pukkert
Amerika-ontdekker

Bericht door Pukkert »

Bedankt!

Allemaal van vandaag, kreeg meteen de smaak goed te pakken ;)
2008: SF - Yosemite - Sequoia - Death Valley - Las Vegas - Bryce Canyon - Grand Canyon - Lake Havasu - LA - SF
2011:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dat zijn mooie complimenten die je aan het forum geeft! Dank je wel! Dat is de bijdrage van alle forumleden, met weinig en met veel ervaring!
Je zal zeker heel veel info voor je reis vinden op het forum! En straks kan jij je ervaring weer delen met mensen die na je komen.
Veel plezier nog!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik kan je Boston aanraden. Zeer mooie stad, maar een crime qua auto en parkeren, zeker met een camper.
Pukkert
Amerika-ontdekker

Bericht door Pukkert »

Hockey schreef:Ik kan je Boston aanraden. Zeer mooie stad, maar een crime qua auto en parkeren, zeker met een camper.
Ik hoor van iedereen inderdaad dat Boston geweldig moet zijn, ik ben heel erg benieuwd! Heb je nog specifieke dingen in Boston die je me kunt aanraden?
We moeten nog even kijken hoe of wat precies, maar het plan is met het OV Boston in te gaan.
2011:
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

Welkom en veel succes bij de voorbereiding. :thumbup:
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Pukkert
Amerika-ontdekker

Bericht door Pukkert »

Hoi John,

Bedankt! Gaat zeker goed komen, we hebben er al onwijs veel zin in! Woon jij zelf in NY of heb je een grote liefde voor die stad (gezien je naam)?
2011:
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Het is al een tijdje geleden dat ik er ben geweest (2006), dus de precieze naam is me ontschoten. Ik was er met 2 vrienden en we hebben een tour door de stad gedaan, zo'n hop-on/hop-off tour. En toen ook een boottocht door de haven gedaan.
Verder denk ik aan het café van Cheers en aan Harvard.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer