Normaal gesproken ben ik helemaal niet van introducties op fora, maar door de warmte op dit forum en de interesse in Amerika doe ik het dit keer gewoon wel

Mijn naam is Sander, 29 jaar en woon vlakbij Rotterdam. Deze zomer ga ik samen met mijn vriendin naar het Noord Oosten van Amerika. Het wordt voor mij de derde keer (2005: New York, 2008: Westkust VS - San Francisco, Yosemite NP, Sequoia NP, Death Valley NP, Las Vegas, Bryce Canyon NP, Grand Canyon NP, Lake Havasu, Los Angeles, San Francisco). Voor mijn vriendin wordt dit de eerste keer.
We vliegen deze zomer op Washington (2 hotelovernachtingen), maken vanuit daar een rondreis met een camper door o.a. Pennsylvania, New York State en New England en eindigen dan weer in New York (4 nachten in hotel). In totaal zijn we zo'n drie weken hiermee zoet

We hebben ontzettend veel zin in deze reis en zullen de komende maanden veel op deze site te vinden zijn met vragen en speurend naar tips! Alle tips en ervaringen van jullie zijn uiteraard van harte welkom!