Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Greetz van Nice Lady

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Nice Lady
Amerika-newbie

Greetz van Nice Lady

Bericht door Nice Lady »

Hallo allemaal,

Na 14 keer te zijn afgereisd naar Amerika, kun je wel zeggen dat ik het nodige heb gezien en beleefd. Van schitterende vergezichten, dorre en groene landschappen, wolkenkrabbers en ingedutte dorpen, tot een instortende WTC op 9/11. Tsja, dat was minder en heeft ervoor gezorgt dat mijn man en ik Amerika voor een paar jaar even de rug hebben toegekeerd. Maar het blijft kriebelen hè, dus sindsdien al weer een paar keer geweest.
Afgelopen keer voor de 2e keer meegedaan aan de Green Card Lottery, dus wie weet... Zou mooi zijn, maar we blijven realistisch.
Af en toe kwam ik op dit forum terecht en heb mij nu maar eens aangemeld.

Groetjes!
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Greetz van Nice Lady

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum; misschien kun jij, met al jouw reiservaring anderen weer helpen bij het maken van de juiste keuzes.
Veel plezier op dit mooie forum
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Na je introductie ben ik heel erg benieuwd naar wat je hebt meegemaakt in het mooie Amerika. Al plannen voor een volgende reis? :thumbup:

Van harte welkom op het forum!

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Nice Lady
Amerika-newbie

Bericht door Nice Lady »

Ruud en Derk, bedankt voor het welkom!
Afgelopen september zijn we nog weer 2,5 week in Amerika geweest. Hebben daar o.a mijn vriendin in Arizona bezocht (altijd leuk zo'n adres :D )
Yellowstone Park zat in de planning, maar vanwege het weer hebben wij dit afgeblazen en zijn ter plekke op zoek gegaan naar andere bezienswaardigheden. Wij zijn toen naar o.a. Albuquerque geweest, Cadillac Ranch, Amarillo en White Sands in NM. Nog weer eens naar Grand Canyon en door Sedona gereden. En lekker de tijd genomen om te winkelen, want dat is ook vakantie!
Omdat we al zo aak in Amerika zijn geweest, weten we niet zeker of het er dit jaar weer van gaat komen. Als we gaan, moeten er wel weer nieuwe dingen te beleven zijn, want wij zijn al verschillende keren in herhaling gevallen. Al is dat niet altijd erg, Las Vegas bijvoorbeeld, blijft leuk! Er is altijd wel weer wat nieuws te zien.

We zullen dus wel zien :wink:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer