Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw hier: Zonnev

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
zonnev
Amerika-ontdekker

Nieuw hier: Zonnev

Bericht door zonnev »

Hallo allemaal,

Na een aantal dagen meegelezen te hebben op dit forum, heb ik mezelf nu ook aangemeld. Ik ben bezig met een reisprogramma te maken want ik ga met mijn broer naar Amerika van eind mei tot half juni. Tickets zijn geboekt, maar de rest is nog invulbaar.. Het enige wat vaststaat is dat we 29/5 vliegen naar Washington, vervolgens vliegen we 8/6 van NY naar Orlando en uiteindelijk op 17/6 van Miami weer terug naar A'dam.
In Washington willen we een dag of 3 verblijven. Daarna naar Baltimore of Atlantic City en dan via Philadelphia naar NY.

In Florida willen we graag een bezoek brengen aan de Everglades, 1 park in Orlando en aan het einde 2 daagjes Miami Beach om nog even bij te komen. Suggesties zijn dus welkom! Ik zal mijn ideen ook nog even posten onder de topics van Noordoosten en Florida om feedback te krijgen op onze te maken planning.

Wat ook nog vermeldenswaardig is is dat we het eerste gedeelte van de reis alles met bus of trein willen doen omdat we dan de grote steden bezoeken. Vanaf Orlando willen we graag een auto huren om Florida te verkennen.

Groet,

Zonnev
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Nieuw hier: Zonnev

Bericht door Old Faithful »

Hartelijk welkom op het forum. :hello1: :hello2:

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Welkom op het forum! Dat klinkt als een leuke route. 8) Ik kan alvast BoltBus aanraden om je tussen de grote steden te verplaatsen. Spotgoedkoop, veel ruimte en gratis wifi aan boord.

Als je wil kan je een topic openen op het interregionale reisforum, dan zal je meer gericht advies krijgen voor je reis.
Afbeelding
zonnev
Amerika-ontdekker

Bericht door zonnev »

Bedankt alvast voor de reacties en tip(s)! Ik ga zeker een topic openen in de gerichte fora, zodat het een onvergetelijke vakantie gaat worden.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum en veel (lees)plezier :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer