Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuwste aanwinst: Renske
Nieuwste aanwinst: Renske
Hoi allemaal,
Mijn naam is Renske en ik ben 23. Als alles goed gaat zal ik volgend jaar van februari tot juni naar de US gaan om mijn afstudeerstage te doen. Ik ben inmiddels zo'n 8 keer naar de US geweest en head over heels voor dit land gevallen. Ter voorbereiding van mijn langere trip naar de US ben ik lid geworden van dit forum.
Groetjes,
Renske
Mijn naam is Renske en ik ben 23. Als alles goed gaat zal ik volgend jaar van februari tot juni naar de US gaan om mijn afstudeerstage te doen. Ik ben inmiddels zo'n 8 keer naar de US geweest en head over heels voor dit land gevallen. Ter voorbereiding van mijn langere trip naar de US ben ik lid geworden van dit forum.
Groetjes,
Renske
Laatst gewijzigd door Rens op 19 okt 2010, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- john ny
- Amerikakenner
Re: Nieuwste aanwinst: Renske
Welkom
, waar ga je stage lopen..???

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Bedankt! Ik ben nu bezig met een bedrijf op Manhattan, dus ik ga er gezien je username vanuit je dat kent. 

- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Renske, welkom op het forum.
Welke studie volg je?
Welke studie volg je?
Communicatie, ik studeer af op International Commercial Communication en wil het liefst in de commerciele PR (fashion, beauty, events en consumer goods) gaan werken. New York is toch the place to be wat PR betreft.
-
- Amerika-ontdekker
welkom op het forum!
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
welkom op het forum en succes en plezier met de voorbereidingen en de stage!!
Veel plezier (en succes...) met de voorbereidingen!
- john ny
- Amerikakenner
Hmmm ja daar heb ik wel eens van gehoord. ik las verder dat je communicatie studeer en iets in PR wilt doen. Ik participeer zelf in een bedrijfje van een goede vriedin van mij. Zij heeft een PR / Lobby agency in NY, zij richt zich echter op de communicatie tussen overheid/bedrijfsleven.Rens schreef:Bedankt! Ik ben nu bezig met een bedrijf op Manhattan, dus ik ga er gezien je username vanuit je dat kent.
Leuke uitdaging in Manhattan...veel succes

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde