Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Brien stelt zich vlug even voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
brien
Amerika-newbie

Brien stelt zich vlug even voor

Bericht door brien »

Dag iedereen,

Ik ben Sabrina (28jaar) en afkomstig van de regio Aalst (Vlaanderen). Sinds mijn prille tienerjaren droomde ik ervan eens op reis te gaan naar de USA, vooral de Grand Canyon, daar was ik echt bezeten van. Als student was het veel te duur, daarna was er geen geld meer (door aankoop en verbouwing van een huis)... maar uiteindelijk is het er dan toch van gekomen!

In juni 2009 gingen we (mijn vriend Glenn en ik) voor het eerst naar de USA. We gingen voor 3 weken en maakten het standaardritje + Yellowstone. Nu zou ik dit nooit meer opnieuw doen, wegens te druk, maar het was gewoonweg FANTASTISCH :thumbup:
Het logische gevolg (jullie begrijpen mij wel): we waren nog maar goed geland in Brussel of we waren al opnieuw aan het plannen voor dit jaar :lol: Ik vrees dat we ook besmet zijn met dat amerikavirus...
In juni 2010 trokken we dus voor de tweede keer naar de USA. Deze keer werd het een tripje Washington - Oregon omdat ik een groener stuk Amerika wou zien. Het was wederom geweldig, maar deze keer veel rustiger: minder rijden, meer wandelen, picknicken enz. We hadden onze les wel getrokken uit de eerste reis was dat betreft.

Vooral bij de reis naar het Zuidwesten heb ik enorm veel info van dit forum gehaald, waarvoor dank! Ons uitstapje naar de Horseshoe Bend bij valavond vond ik één van de hoogtepunten van onze eerste reis. Ik had ook ergens iets gelezen over Goblin Valley en de Little Wild Horse Canyon en wou dit persé bezoeken en ik was niet teleurgesteld!

Om een of andere reden blijf ik dit forum volgen en lees ik regelmatig eens zo'n reisverslag (soms ook één dat ik al gelezen heb :? ). Dan krijg ik altijd zin om de volgende reis te plannen... Vooral de minder toeristische plaatsen in het Zuidwesten spreken me aan: Peekaboo slotcanyon, Whawheap hoodoos, Canyonlands NP,... Redenen genoeg om nog eens terug te gaan, 'k moet juist m'n wederhelft nog overtuigen :wink:

greetz
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Brien stelt zich vlug even voor

Bericht door DVDGuy »

Welkom (terug) op het Forum; een herkenbare besmetting :mrgreen:
john ny
Amerikakenner

Re: Brien stelt zich vlug even voor

Bericht door john ny »