Ik ben Sabrina (28jaar) en afkomstig van de regio Aalst (Vlaanderen). Sinds mijn prille tienerjaren droomde ik ervan eens op reis te gaan naar de USA, vooral de Grand Canyon, daar was ik echt bezeten van. Als student was het veel te duur, daarna was er geen geld meer (door aankoop en verbouwing van een huis)... maar uiteindelijk is het er dan toch van gekomen!
In juni 2009 gingen we (mijn vriend Glenn en ik) voor het eerst naar de USA. We gingen voor 3 weken en maakten het standaardritje + Yellowstone. Nu zou ik dit nooit meer opnieuw doen, wegens te druk, maar het was gewoonweg FANTASTISCH

Het logische gevolg (jullie begrijpen mij wel): we waren nog maar goed geland in Brussel of we waren al opnieuw aan het plannen voor dit jaar

In juni 2010 trokken we dus voor de tweede keer naar de USA. Deze keer werd het een tripje Washington - Oregon omdat ik een groener stuk Amerika wou zien. Het was wederom geweldig, maar deze keer veel rustiger: minder rijden, meer wandelen, picknicken enz. We hadden onze les wel getrokken uit de eerste reis was dat betreft.
Vooral bij de reis naar het Zuidwesten heb ik enorm veel info van dit forum gehaald, waarvoor dank! Ons uitstapje naar de Horseshoe Bend bij valavond vond ik één van de hoogtepunten van onze eerste reis. Ik had ook ergens iets gelezen over Goblin Valley en de Little Wild Horse Canyon en wou dit persé bezoeken en ik was niet teleurgesteld!
Om een of andere reden blijf ik dit forum volgen en lees ik regelmatig eens zo'n reisverslag (soms ook één dat ik al gelezen heb

greetz