Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: KiMa

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
KiMa
Amerika-ontdekker

Even voorstellen: KiMa

Bericht door KiMa »

Goedenavond beste forummers,

Ik zal me even netjes voorstellen voordat ik het forum ga bestoken met allerlei vragen :-)

28 jaar oud, en Amerika liefhebber. Tot nu toe in Missouri, Colorado en New York (3x) geweest.
Nu staat er voor september een reis naar California/Nevada op de planning...kan niet wachten.
Het is nogal een puzzel om een passende reisplanning te maken. Op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer, de route wordt vaak afgelegd maar iedereen doet het toch net ietsje anders.

Vandaar mijn aanmelding op deze site. Ik vind het leuk om te zien hoe de mensen op dit forum elkaar een hand toereiken bij vragen en twijfels en hoop dat ik van jullie kennis en ervaringen gebruik mag maken!

Heb zelf nog niet veel USA ervaring maar wie weet kan ik anderen ook helpen, we gaan het beleven.

Groetjes, KiMa
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Even voorstellen: KiMa

Bericht door hekkie »

Hallo Kima,

Welkom op ons forum. Er zijn nog niet zoveel forumleden naar Missouri geweest. Had je daar een speciale reden voor?

Veel plezier op het forum.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
KiMa
Amerika-ontdekker

Re: Even voorstellen: KiMa

Bericht door KiMa »

Sorry voor de late reactie, zie je post nu pas.

Missouri is waar mijn ex-vriend vandaan komt en nog steeds woont, vandaan dat ik daar toen geweest ben.

Kim
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer