Mijn naam is Riley,
en ik kwam via internet op dit forum. Het leek me leuk om wat dingetjes te weten te komen, over de USA, van mensen die er zelf al zijn geweest en/of die zich er gewoon in verdiept hebben.
Ik kom uit 's-Hertogenbosch, ben 19 jaar
en zit in het laatste jaar van de opleiding Toerisme.
Op dit moment loop ik stage op een reisbureau, dat ongeveer nog een maandje duurt.
Buiten school/stage ben ik een beetje bezig met muziek, vind het leuk om af en toe een filmpje te kijken, ik schrijf af en toe, en vind het leuk om met vrienden/familie gezellige dingen te doen.
Graag wil ik binnenkort, of over 1 of 2 jaar gaan studeren in Amerika, en mijn voorkeur gaat uit naar Los Angeles.
Daarom was ik ook al een beetje aan het meelezen in het 'Studeren in Amerika' topic, en daar staan toch wel wat interessante dingetjes in die ik kan gebruiken!
Bovendien ben ik ook met een verhaal bezig, (niet heel serieus ofzo, soort van fanfiction), en het speelt zich af in New York.
Als iemand tips heeft of leuke weetjes over deze stad, dan zijn deze altijd welkom!
Ik kijk nog eventjes rond, en misschien zien jullie me wel af en toe verschijnen in een of ander topic hier
Have a nice day!
Groetjes, Riley.