Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
even voorstellen : douwe
even voorstellen : douwe
Hallo, wij zijn Douwe en Edith, 46 en 43 jaar.
Wij hebben 2 kinderen van 20 en 16 jaar ( die willen dus niet meer mee op vakantie met ons )
Wij hebben altijd al veel gereisd, ook met de kinderen.
Veel in Europa, 1 x Hong Kong en zuid China, 4 x nederlandse Antillen en nu 9 x USA.
2001 Chicago, een zakelijk bezoek ( en Montreal Canada op de terugweg )
2002 Chicago met ons 2-en, voor het eerst weg zonder kinderen.
2004 Florida, zakelijk een bezoek aan Ocala. In een paar dagen toen Seaworld in Orlando gedaan en
vervolgens Key West en Miami aangedaan.
2005 Orlando in februari met de kinderen, Seaworld, Disney etc.
2005 Juli met de kinderen Miami, Keys, Everglades, Naples, Ft. Myers, Sanibel/Captiva.
2006 Juli met de kinderen Miami, Keys, Everglades, San Marco Island, St. Petersburg, Tampa, Orlando.
2006 New York met z'n 2-en.
2009 Washington met z'n 2-en. ( wat een mooie stad ! )
2009 San Francisco, Las Vegas en Los Angeles, o.a. Yosemite Park, Death Valley, Grand Canyon, Mojave desert en Joshua Tree.
2010 is geboekt, Las Vegas en noord Arizona / zuid Utah. Grand Canyon, een aantal canyons rondom Page, Monument Valley, Valley of the Gods,
Capitol reef, Bryce Canyon en Zion.
Wij zijn eigenlijk zoals heel veel anderen verslaafd aan de USA.
Als het allemaal een beetje wil lukken kunnen wij in de USA nog jaren vooruit, er is zoveel te zien.
Wij hebben 2 kinderen van 20 en 16 jaar ( die willen dus niet meer mee op vakantie met ons )
Wij hebben altijd al veel gereisd, ook met de kinderen.
Veel in Europa, 1 x Hong Kong en zuid China, 4 x nederlandse Antillen en nu 9 x USA.
2001 Chicago, een zakelijk bezoek ( en Montreal Canada op de terugweg )
2002 Chicago met ons 2-en, voor het eerst weg zonder kinderen.
2004 Florida, zakelijk een bezoek aan Ocala. In een paar dagen toen Seaworld in Orlando gedaan en
vervolgens Key West en Miami aangedaan.
2005 Orlando in februari met de kinderen, Seaworld, Disney etc.
2005 Juli met de kinderen Miami, Keys, Everglades, Naples, Ft. Myers, Sanibel/Captiva.
2006 Juli met de kinderen Miami, Keys, Everglades, San Marco Island, St. Petersburg, Tampa, Orlando.
2006 New York met z'n 2-en.
2009 Washington met z'n 2-en. ( wat een mooie stad ! )
2009 San Francisco, Las Vegas en Los Angeles, o.a. Yosemite Park, Death Valley, Grand Canyon, Mojave desert en Joshua Tree.
2010 is geboekt, Las Vegas en noord Arizona / zuid Utah. Grand Canyon, een aantal canyons rondom Page, Monument Valley, Valley of the Gods,
Capitol reef, Bryce Canyon en Zion.
Wij zijn eigenlijk zoals heel veel anderen verslaafd aan de USA.
Als het allemaal een beetje wil lukken kunnen wij in de USA nog jaren vooruit, er is zoveel te zien.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: even voorstellen : douwe
Hoi Douwe en E dith.
:welcome: op het forum. Jullie zijn duidelijk VS verslaafd zo te lezen.
Marjon
:welcome: op het forum. Jullie zijn duidelijk VS verslaafd zo te lezen.

Marjon
Re: even voorstellen : douwe
Marjon,
jullie lijken mij net zo verslaafd.
ik hoop ooit ook zover te komen dat ik fotoverslagen op internet kan zetten,
dat lijkt mij een mega klus.
maar wel mooi.
jullie lijken mij net zo verslaafd.
ik hoop ooit ook zover te komen dat ik fotoverslagen op internet kan zetten,
dat lijkt mij een mega klus.
maar wel mooi.