Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
anke en jan: Na 20 jaar alles gezien wat we wilden zien
-
anke en jan
- Amerika-newbie
anke en jan: Na 20 jaar alles gezien wat we wilden zien
Ik zit met een jetlag achter m'n laptop maar wel tevreden weer thuis.
Wij, Anke en Jan, zijn net terug van onze 4 weekse vakantie in het zuid westen van de USA.
Ik denk wel dat het voorlopig (maar het kan ook anders gaan) wel de laatste keer is dat we in de USA en Canada geweest zijn.
Wij zijn de laatste 20 jaar elk jaar naar Amerika en Canada geweest en zijn altijd met een RV onderweg geweest.
Van oost naar west,andersom, kruislings Alaska,Hawaii dat wat we wilden zien hebben we gezien en er is nog veel meer te zien.
We hebben van alles meegemaakt en de bedoeling is om een homepage te maken met al onze ervaringen.
Ik laat het wel weten via dit forum
Jan
Wij, Anke en Jan, zijn net terug van onze 4 weekse vakantie in het zuid westen van de USA.
Ik denk wel dat het voorlopig (maar het kan ook anders gaan) wel de laatste keer is dat we in de USA en Canada geweest zijn.
Wij zijn de laatste 20 jaar elk jaar naar Amerika en Canada geweest en zijn altijd met een RV onderweg geweest.
Van oost naar west,andersom, kruislings Alaska,Hawaii dat wat we wilden zien hebben we gezien en er is nog veel meer te zien.
We hebben van alles meegemaakt en de bedoeling is om een homepage te maken met al onze ervaringen.
Ik laat het wel weten via dit forum
Jan
Planning is alles
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Na 20 jaar alles gezien wat we wilden zien
Hoi Jan, welkom op het forum.
ik kan me voorstellen dat jullie na 20 jaar zeggen: Nu willen we wel eens wat anders.
Er is nog zoveel moois te zien op de wereld. Wij gaan volgend jaar voor de 4e keer naar de VS en hebben nog lang niet alles gezien. Maar zelfs wij gaan waarschijnlijk daarna eens naar andere werelddelen kijken.
Ik ben wel heel erg benieuwd naar jullie homepage, dus als hij klaar is hoor ik het graag.
Marjon
ik kan me voorstellen dat jullie na 20 jaar zeggen: Nu willen we wel eens wat anders.
Er is nog zoveel moois te zien op de wereld. Wij gaan volgend jaar voor de 4e keer naar de VS en hebben nog lang niet alles gezien. Maar zelfs wij gaan waarschijnlijk daarna eens naar andere werelddelen kijken.
Ik ben wel heel erg benieuwd naar jullie homepage, dus als hij klaar is hoor ik het graag.
Marjon
- Ellen Schaefer
- Amerikafan
- Contacteer:
20 Jaar elk jaar naar Amerika! Dan moet je wel een beetje gek op dit land zijn! Het is hier ook zo mooi en indrukwekkend. Ik zie uit naar jullie verslag. Ik ben benieuwd of jullie ook bij ons in de buurt geweest zijn! (Ventura/Oxnard)
groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
ben je in Branson Missouri geweest?
- Bandido
- Amerika-expert
Zo, dan kan ik me voorstellen dat je weleens wat anders wilt zien. De wereld is inderdaad groter dan alleen Amerika. Maar leuk dat jullie je ervaringen hier willen delen, ik denk dat jullie een hoop mensen hier wel wat tips kunnen geven.
"Keep Georgia On Your Mind"